RETAILRECLAMEBUREAU met hoofd & hart

samen bouwen aan jouw winkelformule

Retail is ons DNA. Sinds 2003 werkten we als retailreclamebureau voor nagenoeg alle grote retailers van Nederland. Van HEMA tot Action.  Van De Bijenkorf tot Hudson’s Bay en van KwikFit tot DIRK. 
We zagen de successen en de missers. Eerst als retailstudio, later als merkspecialist. De tijd dat winkelketens een eigen bureau hadden voor online, terwijl een ander bureau offline de strategie uitwerkte, is voorbij. Consumenten willen online en offline dezelfde customer experience. Als retailreclamebureau werken wij dan ook online en offline. Zo werken we je formule uniform en krachtig uit.

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

DE ZEKERHEID VAN EEN VAST MAANDBEDRAG

Het uitwerken van een merk in vormgeving is een intensief ontwikkeltraject, waarbij we onze uren het liefst zo effectief mogelijk besteden aan het opzetten van het merk en het uitwerken van de communicatiemiddelen. Met de meeste klanten werken wij op abonnementsbasis samen. Aan de hand van de werkzaamheden werken we een jaarbegroting uit en verrekenen de investering naar een vast maandbedrag. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

Met dat vaste maandbedrag zijn alle uren die we maken voor het opzetten van je strategie, positionering en identiteit afgedekt. En we spreken duidelijke deliverables af. Zo weet je precies wat je krijgt opgeleverd. Ook als de opdracht gedurende de samenwerking door nieuwe inzichten veranderd, zoeken we eerst naar oplossingen binnen het afgegeven budget. Zo voorkomen we vertraging door offerterondes en houd je als klant controle over je cash-flow en grip op het ontwikkelingsproces.

Ook samenwerken op basis van een vast bedrag per maand? Maak een afspraak voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op.

Heb je meer haast? Bel ons dan gerust (023-5343430) en vraag naar Alexander.

Vertelmiddel
dummyblog

Retailreclamebureau

Retail is ons DNA

Winkelinrichting-Gevel-OpOp

Winkelinrichting

Laat klanten converteren met je winkelinterieur

POS materiaal | Li Moon

POS materiaal

De kunst van het verleiden

transavia-shop

Magazines

In dialoog met je lezer

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003