RETAILRECLAMEBUREAU met hoofd & hart

samen bouwen aan jouw winkelformule

Retail is ons DNA. Sinds 2003 werkten we als retailreclamebureau voor nagenoeg alle grote retailers van Nederland. Van HEMA tot Action.  Van De Bijenkorf tot Hudson’s Bay en van KwikFit tot DIRK. 
We zagen de successen en de missers. Eerst als retailstudio, later als merkspecialist. De tijd dat winkelketens een eigen bureau hadden voor online, terwijl een ander bureau offline de strategie uitwerkte, is voorbij. Consumenten willen online en offline dezelfde customer experience. Als retailreclamebureau werken wij dan ook online en offline. Zo werken we je formule uniform en krachtig uit.

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

DE ZEKERHEID VAN EEN VAST MAANDBEDRAG

De uitwerking van een merkstrategie is een intensief ontwikkeltraject, waarbij we onze uren het liefst zo effectief mogelijk besteden aan het opzetten van het merk en het uitwerken van de communicatiemiddelen. Met 85 procent van onze klanten werken samen op basis van een jaarbegroting met een vast maandbedrag.

Met dat vaste maandbedrag zijn alle uren die we maken voor het opzetten van je strategie, positionering en identiteit afgedekt. En we spreken duidelijke deliverables af, zo weet je precies wat je krijgt opgeleverd. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan. Ook als de opdracht gedurende de samenwerking door nieuwe inzichten verandert, zoeken we eerst naar oplossingen binnen het afgegeven budget. 

Vertelmiddel
dummyblog

Retailreclamebureau

Retail is ons DNA

Winkelinrichting-Gevel-OpOp

Winkelinrichting

De ziel van je bedrijf

POS materiaal | Li Moon

POS materiaal

De kunst van het verleiden

transavia-shop

Magazines

In dialoog met je lezer

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003