Corporate website | Li Moon
cases-icon
online

CORPORATE WEBSITE

Wil je een website die bijdraagt aan je merkidentiteit en je omzet, dan zijn een breed scala aan specialismen nodig. Li Moon heeft de specialisten in huis om je corporate website op alle niveaus uit te werken. Zo staan onze online marketeers, ontwerpers, bouwers en contentspecialisten voor je klaar.

LEADS GENEREREN MET CORPORATE WEBSITE, ONLINE MARKETING EN CONTENTABONNEMENT

Blozo is een metaalbedrijf dat het net even anders doet. Het vakmanschap van de mensen staat er centraal en niet de machines. Dat willen we bij Li Moon ook op de website laten zien. Daarnaast moet ontwerp en uitvoering garant staan voor een groei van het aantal inkomende leads.

MODERN VAKMANSCHAP

De hi-tech metaalindustrie van vandaag is modern vakmanschap. Eerst werkten we de bedrijfsidentiteit uit volgens ons eigen merkmethode de Li Moon Merklichaam. Die bedrijfsidentiteit werkten we uit in een corporate website waar we de verhalen van Blozo en hun medewerkers vertellen. De corporate website wordt ondersteund met online marketing.

CONTENTABONNEMENT

Blozo heeft een contentabonnement afgesloten zodat het bedrijf een jaar lang verzekerd is van regelmatige uploads aan verse, inhoudelijke content. Met links naar de belangrijkste social mediakanalen en nieuwsbrief uiteraard. Zo zorgt Blozo ervoor dat de website frequent wordt gevoed met nieuwe informatie – essentieel voor de vindbaarheid.

DE PERSOONLIJKHEID VAN EEN INDUSTRIE

In de content staat de doorslaggevende rol van de medewerkers in het productieproces centraal in tekst en video. De portretten van de medewerkers maken de industriële onderneming persoonlijk en geven Blozo als metaalbedrijf een krachtige persoonlijkheid. De kwaliteit van een bedrijf is een optelsom van de kwaliteiten van de medewerkers en de wijze waarop zij hun projecten organiseren.

UNIEKE VERHALEN

Minstens net zo belangrijk als de verhalen die een bedrijf over zichzelf vertelt is de toon waarop deze worden verteld. Details matter. We portretteerden de medewerkers in korte documentaires en lieten onze storyteller Rim Voorhaar op de mannen en vrouwen van Blozo los. Het leverde unieke verhalen als bouwstenen voor de identiteit van Blozo op.

DURF UNIEK TE ZIJN

Blozo maakt metalen kwaliteitsproducten en investeert in mensen en machines om die halffabrikaten voor opdrachtgevers te kunnen maken. Dat wilden we laten zien met een doel: de nieuwe corporate website moet Blozo sales leads gaan opleveren waarmee ze verder kunnen groeien. Hoe ben je onderscheidend in een markt waar alle bedrijven op elkaar lijken? Dat raakt aan de core van ondernemerschap: durf af te wijken van de norm en accenten te leggen die andere bedrijven niet leggen. En als je die accenten hebt gelegd, vertel dat verhaal dan ook. Unieke content maakt je bedrijf uniek.

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vertelmiddel

E-mail marketing | L:i Moon

E-mail marketing

Van nieuwsbrief tot marketing automation

Marketing Automation | Li Moon

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

Corporate website | Li Moon

Corporate website

Zo genereer je meer leads

Corporate Identity | Li Moon

Corporate identity

Maak je merk persoonlijk

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003