vormgeving
DTP-STUDIO
DIRCKIII BESPAART KOSTEN MET LI MOON-STUDIO
Bij Li Moon werken we sinds 2009 voor de slijterijketen van de ondernemersfamilie Van den Broek. De eerste jaren maakten we alle winkelmaterialen, folders en andere marketingmiddelen in Haarlem. De laatste jaren werken onze mensen vanuit een eigen studio op het hoofdkantoor van DirckIII.
RETAILIDENTITEIT & WINKELMATERIALEN
Li Moon ontwikkelde in 2012 de nieuwe retailidentiteit van DirckIII. Deze werd gefaseerd over bijna alle 60 winkels uitgerold. Ook de wekelijkse folderproductie, schapcommunicatie, actiemarketing en POS-materialen worden door ons verzorgd.
RENDAMENTSVERBETERING
In 2014 startte Li Moon met een eigen studio op het hoofdkantoor bij DirckIII. Doel was om met een DTP-studio op locatie de stromen print- en winkelcommunicatie efficiënter te verwerken en zo een aanzienlijke kostenbesparing te realiseren. Zo heeft DirckIII specialisten in huis zonder de zorgen van dagelijkse aansturing zoals werkvoorbereiding, directe personele aansturing en vervanging bij ziekte. Bovendien werkt de inhouse-studio efficiënt en slagvaardig en zorgt het op jaarbasis voor een enorme kostenbesparing.
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.
DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?
VRAAG HET LI MOON!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met ons voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
Vertelmiddel
Retailreclamebureau
Retail is ons DNA
POS materiaal
De kunst van het verleiden
Webdesign
Specialist in zakelijke websites
Storytelling
Deel de verhalen rond je merk
MEER WETEN OVER ONS WERK?
Zo werd Koorbiënnale The Big Sing
Wil je werken met bevlogen merkmakers? Li Moon helpt met strategie, herpositionering, vormgeving, content en online
5 redenen om videomarketing in te zetten voor je merk
Hoe kan een effectieve video campagne jouw merk versterken?
Employer branding is geen quickfix
5 tips voor een sterk werkgeversmerk