Op zoek naar een sparringpartner voor jouw branding of re-branding-strategie?

Vraag jouw branding advies aan

Wat levert een Branding Advies mij op? 
We vertellen je hoe een we jouw bedrijf en merk laten groeien. Dat doen we gratis en het verplicht je tot niets. Als Merkmakers sinds 2003 kennen we de kracht van je bedrijf als merk en de keuzes die jij als ondernemer moet maken om je merk te laten groeien. Met een sterke Corporate of Brand Strategie en een daarop aansluitende Huisstijl die je bij ons kunt laten maken, blijf je de concurrentie voor en word je nog aantrekkelijker voor nieuwe klanten.

Wat kun je verwachten

  • Binnen 2 werkdagen teruggebeld
  • Telefonische inventarisatie door onze experts
  • Een inhoudelijk voorstel binnen 5 werkdagen

Lees meer

Direct je branding advies aanvragen

Waardevol advies van onze merk-experts


Het Li Moon Branding Advies is gratis en vrijblijvend.

100%

Gratis en vrijblijvend.
Doe je voordeel met onze kennis!

75%

Aanvragers verdient investering in eerste jaar terug

1

Bureau voor offline- en online merkstrategie

20

Jaar ervaring met arbeidsmarkt-communicatie

MEER KLANTEN, EEN HOGERE OMZET EN MEER WINST?

Maak werk van je Brand Strategy en versterk je merk. Met een aangescherpte Corporate of Product Branding zet je je bedrijf weer op pole position. Met ons Branding Advies helpen wij je op weg.


Klik om de video af te spelen!
Brand marketing advies aanvragen
Inventarisatie van jouw merk

Stap 1 Inventarisatie van jouw merk

Tijdens ons Branding Advies nemen we de tijd om jouw bedrijf en je wensen beter te leren kennen. Onze aanpak is altijd maatwerk. Vandaar dat we je het hemd van het lijf vragen. Deze gegevens hebben we nodig om tot een voor jou zo relevant mogelijk Branding Advies te komen.

Onze merk-experts kijken mee

Stap 2 Onze merk-experts kijken mee

Als we alle gegevens hebben verzameld, doen we research naar jouw sector. In welke markt opereer je? Wat vinden jouw klanten belangrijk? Ook kijken onze merk-experts we welke kanalen je inzet en welke marketingmaterialen je gebruikt. Hoe kun je jouw verhaal nog beter vertellen?

We bespreken ons advies

Stap 3 We bespreken ons advies

Als we ons Branding Advies hebben opgesteld, plannen we een belafspraak in. Je ontvangt ons advies enkele dagen voor de afspraak zodat je gericht vragen kunt stellen. In het gesprek lichten we ons advies toe en delen we ons plan-van-aanpak met je. Zo beschik je over alle informatie die je nodig hebt.Als we ons Branding Advies hebben opgesteld, plannen we een belafspraak in. Je ontvangt ons advies enkele dagen voor de afspraak zodat je gericht vragen kunt stellen. In het gesprek lichten we ons advies toe en delen we ons plan-van-aanpak met je. Zo beschik je over alle informatie die je nodig hebt.

Cases van 3 klanten die je voor gingen

Blozo, hi-tech metaalbedrijf met een menselijk gezicht

  • Met Merklichaam-methode merkwaarden in kaart gebracht
  • Passende brand identity ontworpen
  • Uitgewerkt naar corporate website & contentstrategie

Metaalbedrijf Blozo wilde een nieuwe bedrijfsidentiteit. De oude toonde al lang niet meer wat directeur Maurice Blonk echt belangrijk vindt. “Mijn mensen zijn mijn kapitaal,” zegt hij tijdens besprekingen meer dan eens.
De hi-tech metaalindustrie van vandaag is modern vakmanschap. Met dat gegeven gingen we bij Li Moon aan de slag om een nieuwe bedrijfsidentiteit uit te werken. Die bedrijfsidentiteit werkten we uit in een corporate website. Zo versterkten we de merkpropositie van Blozo.

Wildlands: meer bezoekers met scherpere merkpropositie

  • Met Merklichaam-methode merkwaarden in kaart gebracht
  • Basis voor brand propositie gelegd
  • Meer bezoekers door versterkt merk

Wildlands maakte in de zomer van 2018 een turbulente periode door. De adventure zoo heropende in 2016 als opvolger van het verouderde dierenpark Emmen. In het openingsjaars trok Wildlands 1,3 miljoen bezoekers, maar de daaropvolgende jaren liepen de bezoekersaantallen terug. We vertrokken naar Drenthe en lieten onze merkmethode, het Li Moon Merklichaam, op Wildlands los. Zo scherpten we de brand propositie aan en groeiden de bezoekersaantallen van Wildlands weer.

Mondiale merkuitstraling voor Nederlands Hi-Tech-bedrijf

  • Met Merklichaam-methode merkwaarden in kaart gebracht
  • Passende brand identity en contentstrategie ontwikkeld
  • Uitgewerkt naar effectieve leadgeneratie-website

Bij Nissin Simodont ontwikkelen ze een uniek hi-tech-apparaat: een trainingssimulator waarop tandartsen-in-opleiding complexe behandelingen en ingrepen kunnen trainen. Het bedrijf uit Nieuw-Vennep levert de simulatoren over de hele wereld en is onderdeel van een Japans moederbedrijf, de dentalreus Nissin. Op basis van het Li Moon Merklichaam ontwikkelden we een passende corporate identiteit en een website die het bedrijf wereldwijd nieuwe leads oplevert.

Dit vragen aanvragers ons

Heb je vragen over onze aanpak? Bel of mail gerust. Hieronder vind je de meest gestelde vragen en onze antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen, twijfel je of je een Gratis advies wilt aanvragen of wil je liever eerst iemand spreken? We zitten klaar om je vragen te beantwoorden.

Wie en wat is Li Moon?

Bij Li Moon werken we dagelijks aan de brand strategy en brand marketing van ambitieuze bedrijven. Wij zijn sinds 2003 merkspecialist en full-service marketing & brand bureau met een persoonlijke aanpak en een unieke, beproefde Merkmethode. Zowel voor B2C als B2B. Wil je weten waar wij voor staan? Lees dan onze filosofie.

Is het Branding Advies van jullie ?cht gratis?

Ja, dat is echt gratis. Anders zouden we dat niet zeggen :-). Het advies geeft je inzicht in hoe wij werken, hoe we naar jouw bedrijf kijken en hoe we jouw bedrijf verder kunnen helpen. Het Li Moon advies geeft jou als ondernemer een goed beeld van wat je van ons kunt verwachten en welke investering daar bij hoort. Zo bepaal je zelf of wij als partner voor jouw merk passen bij jouw ambitie, budget en behoeften.

Wat gaat er gebeuren als ik de aanvraag heb verzonden?

Dan gaan we jou binnen twee werkdagen bellen om een telefonische afspraak te plannen tussen jou en Alexander of Bea. Alexander heeft als merkstrateeg de supervisie over de merktrajecten. Bea is eindverantwoordelijk voor alle creatie binnen Li Moon.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn merkbeleid. Heeft zo?n advies voor mij dan wel nut?

Als professional heb je natuurlijk goed nagedacht over je brand- en middelenstrategie die daaruit voortvloeit. Toch lees je op dit moment deze pagina. Dat vertelt ons dat je op zoek bent naar nieuwe inzichten om jouw business nieuwe impulsen te geven. Daar helpen wij je graag bij.

Ik heb al een reclamebureau. Is dat erg?

In de eerste plaats natuurlijk fijn dat je zo tevreden bent. Toch denken we dat de kans groot is dat we samen tot nieuwe inzichten komen. Die kun je dan altijd bij jouw reclamebureau neerleggen. Je bepaalt altijd zelf met wie je samenwerkt. No strings attached.

Welke informatie hebben jullie van mij nodig?

Om een advies te kunnen maken, vragen we ongeveer een half uur van je tijd. Dat gesprek kan telefonisch. In dat half uur vragen we je het hemd van je lijf. Over de groeiambitie van je bedrijf, ontwikkelingen in jouw markt en over hoe jij als ondernemer naar je bedrijf en merk kijkt. Hoe transparanter je in dat gesprek bent over doelstellingen, budget en factoren die je groeipotentieel beperken (de schaarste van personeel op de arbeidsmarkt bijvoorbeeld) des te relevanter ons advies voor je zal zijn. Naast de informatie die we van jou krijgen, raadplegen wij externe bronnen met marktgegevens om onze aanpak te bepalen. De informatie die je geeft, delen we uiteraard niet met derden. Hier lees je hoe we met je?privacy en dataopslag?omgaan.

Ik heb de rapportage van het advies ontvangen. Zit ik nou aan jullie vast?

Nee, het advies is geheel vrijblijvend. In de eerste plaats horen we natuurlijk graag wat je er aan gehad hebt. En hoe je denkt over een traject waarin we onze gezamenlijke analyse handen en voeten kunnen gaan geven. Want daar helpen we je natuurlijk graag mee. En wanneer je daar toch geen behoefte aan hebt? Voor ons was het waarschijnlijk ook een leerzame ervaring. Onze dank daarvoor!

WAAROM JE BIJ LI MOON AAN HET JUISTE ADRES BENT

De keuze voor een marketing & brand bureau maak je op basis van feiten en resultaten. Bij Li Moon doen we niets liever dan het vormgeven van jouw merk. Dat plezier merk je als je met ons samenwerkt en zie je terug in het resultaat.

ANDERE KLANTEN OVER LI MOON

“Jullie zijn enorm creatief, reageren snel, werken met duidelijke deadlines, zijn goed op de hoogte van huisstijl en zijn gewoon enorme lieve, gezellige mensen om mee samen te werken.”

Laura Heijmann
Marketing Operations Manager / Dienst Cabine
Transavia