id-organics-mobiel
reclame-icon

online

CORPORATE WEBSITE

Wil je een website die bijdraagt aan je merkidentiteit en je omzet, dan zijn een breed scala aan specialismen nodig. Li Moon heeft de specialisten in huis op je corporate website op alle niveaus uit te werken. Zo staan onze online marketeers, ontwerpers, bouwers en contentspecialisten voor je klaar.

GENEREER MEER LEADS MET JE CORPORATE WEBSITE

De corporate website is voor veel bedrijven een belangrijk verkoopkanaal geworden. Websites zijn niet langer alleen een etalage, maar kunnen ook een belangrijke bijdrage leveren aan omzet en groei. Waar moet je op letten, wil je je website inzetten als krachtige motor van de sales- of marketingstrategie?

Steeds vaker gebruiken bedrijven hun corporate website om meer sales leads te generen en meer omzet te realiseren. Kennis om een website te ontwerpen en op te tuigen alleen is dan vaak onvoldoende.
Webbouwers beheersen als geen ander de techniek, maar niet iedere webbouwer beschikt over de strategische kennis van online marketing om jouw ambitie uit te werken. Wil je een website die bijdraagt aan je merkidentiteit en je omzet, dan zijn een breed scale aan specialismen nodig die je bij Li Moon onder een dak vindt.

Webdesign-Blozo-tablet

Webdesign voor Blozo

GOEDE CORPORATE WEBSITE IS VAAK COMPLEX

Een goede corporate website is een uiterst complex platform. Niet alleen de techniek en usability moeten perfect zijn. Voor een optimaal resultaat worden bedrijfsidentiteit, doelstellingen en ambitie vertaald naar de vormgeving van de website. Ook werken we strategieën op het gebied van contentmarketing, online marketing, inbound marketing en marketing automation tot in detail uit. Waar vroeger een webdesigner goed genoeg was om een goede corporate website te bouwen, vergt de realisatie van een website tegenwoordig een multidisciplinaire visie en een groot arsenaal aan specialismen om tot het beste resultaat te komen. Afhankelijk van de vorm en inhoud spelen e-commerce, usability en contentmarketing bijvoorbeeld een grote rol.

INVESTEREN IN EEN GOEDE CORPORATE WEBSITE

Laten we gewoon eerlijk zijn: een goede corporate website is er de afgelopen jaren niet goedkoper op geworden. Natuurlijk zijn er mogelijkheden om voor een paar honderd euro een website te laten optuigen en ook zijn er in de markt kant-en-klare-oplossingen waarmee je gratis of voor een kleine abonnementsprijs zelf in een handomdraai een website optuigt.

Dit soort platforms zijn een goede ontwikkeling voor start-ups en ZZP-ers voor wie online presence belangrijker is dan acquisitiekracht, maar deze zijn niet geschikt voor middelgrote en grote ondernemingen met een serieuze groeidoelstelling.
In nagenoeg alle sectoren is de moordend concurrentie als het om de zoekresultaten in Google gaat. Een vermelding op de eerste pagina is een must. En wie daar niet staat, doet niet mee. Wij zien een investering in een goede, krachtige corporate website als leadgenerator dan ook als een investering in omzetkansen en groei.

OPTIMALE VOOR­BEREIDING

Wil je kosten besparen? Zorg dan dat je de bouw van je corporate website optimaal voorbereid. Met onze handige Voorbereidingschecklist bereid je ons en jezelf zo goed mogelijk op het bouwproces voor. Download onze voorbereidingschecklist.

EEN KETEN VAN SPECIALISTEN

Een goede corporate website vraagt om een keten van specialisten. Wil je dat je website leads gaat genereren, dan is een inbound marketingplan een voorwaarde. Circa 95 procent van alle bezoekers bekijken je website zonder contact op te nemen of een offerte aan te vragen. Deze leads oriënteren zich of was het nog geen goed moment om tot aankoop over te gaan. Dat kan heel goed binnen 2 of 3 maanden anders zijn. Vandaar dat wij marketing automation aanbieden.

Met marketing automation ben je in staat leadgegevens te verzamelen zodat je klanten later kunt benaderen met relevante content. Zo houd je je diensten of producten onder de aandacht en blijf je als bedrijf top-of-mind.

smid-media-solution-desktop

Smid Media Solution

MEER LEADS DOOR RELEVANTE CONTENT

Jouw prospects oriënteren zich online. Zorg dat je corporate website een bibliotheek aan voor hen relevante content bevat. Denk aan corporate video’s, uitleganimaties, infographics met relevante data maar ook productinformatie en inhoudelijke uitleg van de wijze waarop jouw bedrijf werkt. Met relevante content help je klanten kopen. En helpen kopen is veel effectiever dan verkopen.

Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die binnen jouw beschikbare budget passen. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met je marketingdoelstelling! 

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

Meer informatie

Mail Alexander!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen een werkdag contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel
Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

online-marketing-jonaz-site-takeover

Online marketing

Jouw strategie in 6 vragen

Marketing Automation | Li Moon

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

CoolSculpting-mobiel

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003