Brochures-Sun-organics
reclame-icon

vormgeving

BROCHURES

Ook in het digitale tijdperk zijn brochures en folders nog steeds zeer effectief. Li Moon ontwikkelt contentstrategieën en -middelen voor bedrijven, instellingen en retailers, zowel B2C als B2B. Brochures en folders vormen voor veel bedrijven nog steeds een belangrijke aanjager van de omzet of effectieve tool van de sales-afdeling.

BROCHURES EN FOLDERS ZIJN BEWEZEN EFFECTIEF

Printmedia halen nog steeds hoge rapportcijfers in bereiksonderzoeken. Vooral brochures en folders zijn heel populair. De Nederlander kan niet zonder de folder. Hoe zet je folders succesvol in?

Je zou het misschien niet zeggen in deze digitale tijden maar printmedia zijn springlevend. Brochures, magazines en folders behalen nog steeds droomscores, zo wijzen onderzoeken uit.

FOLDERS & BROCHURES BEWIJZEN HUN WAARDE NOG STEEDS

‘De Nederlander kan niet zonder de folder,’ concludeerde de Folder Monitor van de NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia). Het bereik van folders bedraagt maar liefst 11,4 miljoen Nederlanders. 59 Procent leest alleen papieren folders dus niet digitaal. En 84 procent komt alleen naar aanleiding van een papieren folder in actie. De helft van Nederland leest folders zelfs ter ontspanning.

DIGITAAL LEGT DE FOLDER HET AF TEGEN PAPIER

De verschillen worden nog duidelijker als we kijken naar het netto bereik. De digitale folder noteert slechts 32 procent tegen de 84 procent voor het papier. Maar liefst 76 procent van de Nederlanders leest ‘print’ ter ontspanning en inspiratie. Of om cadeau-ideeën mee op te doen.

BEN JE AL OM? KANSEN GENOEG

Ben je al om? Er liggen genoeg kansen voor je bedrijf. En niet alleen op het gebied van brochures en folders, maar ook voor personeelsbladen, catalogi of andere huis-aan-huismedia. Verspreiden via de brievenbus is effectief, zeker nu de hoeveelheid post per geadresseerde afneemt. Je valt op met je post.

brochure-sun-organics-binnenzijde

VERTEL JE VERHAAL IN BROCHURES

Maar ook bij het kiezen voor printmedia moet je goed bedenken hoe ze passen binnen je storytelling. Van belang is de vraag hoe je in detail kunt vertellen wat je als bedrijf wil zijn. Waar sta je voor? Dat verhaal moet op alle niveaus en via alle kanalen en uitingen op dezelfde manier worden doorgevoerd, dus ook via brochures.

Bij Li Moon verzorgen we je folders en brochures met hoofd en hart. Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die binnen jouw beschikbare budget passen. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

Boek-hemelse-modder

Kookboek – Hemelse Modder

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

b2bcontentmarketing-voicebyte-animatie

B2B contentmarketing

Investeer in vindbaarheid

B2B Videomarketing

B2B Videomarketing

Vertel je boodschap op video

B2B Storytelling | Li Moon

B2B Storytelling

Onmisbaar gereedschap om te bouwen

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003