Dirk-historische-website-1
cases-icon

online

CORPORATE WEBSITE

Wil je een website die bijdraagt aan je merkidentiteit en je omzet, dan zijn een breed scala aan specialismen nodig. Li Moon heeft de specialisten in huis op je corporate website op alle niveaus uit te werken. Zo staan onze online marketeers, ontwerpers, bouwers en contentspecialisten voor je klaar.

DIGITAL STORYTELLING IN HET KADER VAN 75 JAAR DIRK SUPERMARKTEN

Supermarkt Dirk van den Broek bestaat 75 Jaar. Of Li Moon een website inclusief content kon optuigen waarin de hoogtepunten uit de rijke historie van het supermarktconcern werd beschreven? Zo ontstond een sterk staaltje digital storytelling.

Online stond al een website waarop de rijke historie van Dirk werd weergegeven. Deze bestond uit duizenden knipsels, aantekeningen, foto’s en verhalen. Inhoudelijk prachtig materiaal ook, maar Dirk wilde voor haar 75-jarig jubileum graag een nieuw ontwerp voor de website.

Dirk-historische-website-4

SIMPEL, STRAK & KRACHTIG

De website moest functioneel zijn, publieksvriendelijk en makkelijk te onderhouden. Vandaar dat Li Moon een strakke en makkelijke invulbare structuur ontwikkelde, geoptimaliseerd voor mobiele devices. Storyteller RIm Voorhaar dook met oud-medewerkers van Dirk het uitgebreide archief met verhalen in en maakte een eerste selectie op basis van historische hoogtepunten.

Dirk-historische-website-3

DIGITAL STORYTELLING OM DNA TE BORGEN

De enorme berg aan historisch archiefmateriaal werd teruggebracht tot korte, puntige teksten over de hoogtepunten uit de geschiedenis van Dirk. Met voldoende diepgang om een goed beeld te krijgen van het historisch belang maar niet uitputtend. De historische website moest in de eerste plaats een website worden waar we voor consumenten, leveranciers en (oud-) medewerkers van Dirk het DNA van het supermarktbedrijf borgen. En je DNA borg je het best door je geschiedenis vast te leggen, Dat deden wij in tekst en korte videos als visuele ondersteuning. En met het vastleggen van de geschiedenis en het DNA borgen we in feite de toekomst. Digital storytelling is bij uitstek geschikt om van waarden, visie en missie van een bedrijf een factor van betekenis te maken.

Dirk-historische-website-5

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel

dummyblog

Videomarketing

Video is onmisbaar in iedere marketingstrategie

storytelling

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

Corporate website | Li Moon

Corporate website

Zo genereer je meer leads

coffeemania

Webdesign

Specialist in zakelijke websites

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003