reclame-icon

content

WERVINGSVIDEO

Als werkgever ga je voor de beste mensen. Maar hoe krijg je die topkandidaten ook echt binnen? Li Moon helpt bedrijven en instellingen met hun wervingsvideo’s. Daarmee kun je het karakter van een bedrijf heel natuurlijk blootleggen. Video liegt niet.

WERVINGSVIDEO ALS WONDERMIDDEL

Als werkgever ga je voor de beste mensen. Maar hoe krijg je die topkandidaten ook echt binnen? Li Moon helpt bedrijven en instellingen met hun wervingsvideo’s. Een goede wervingsvideo doet meestal wonderen.

VIDEO LIEGT NIET, JE ZIET DIRECT OF IETS ECHT IS

Video’s kijken vinden we steeds leuker met z’n allen. Sterker nog: de video neemt de functie van tekst over. In 2020 bestaat circa 80 procent van onze internetconsumptie uit videocontent, zo zijn de verwachtingen. Video liegt niet. Je ziet direct of iets geëngageerd is of echt. Ook in het bedrijfsleven. Zo kun je het karakter van een bedrijf op een heel natuurlijke manier blootleggen. Op een manier die veel mensen aanspreekt. Ook toptalenten in het bedrijfsleven.

WAT IS JE UITSTRALING EN DE SFEER OP DE WERKVLOER?

Natuurlijk, het bieden van een goed salaris is voor de meeste werknemers een randvoorwaarde. Maar work is more than a job. De cultuur van een bedrijf is een belangrijke toegevoegde waarde. Wat is de uitstraling van het bedrijf? Hoe ziet het bedrijf eruit, wat is de locatie, wie zijn de collega’s, hoe ziet de functie eruiten hoe is de sfeer op de werkvloer? Leg dat maar eens uit op papier. Daar heb je beelden bij nodig. Bewegende beelden. Zo ben je wel zichtbaar als werkgever. Je toont als organisatie als het ware je goede gezicht aan de buitenwereld. Je echte gezicht.

DE PUBQUIZ ALS RODE DRAAD VOOR KWIKFIT

Een van de populairste films die Li Moon maakte voor KwikFit is een wervingsvideo over het hoofdkantoor in Harderwijk. Daarin komen allerlei mensen aan het woord die vertellen over de cultuur van KwikFit. Zonder dat het er te dik bovenop ligt. De running gag was bijvoorbeeld het onderwerp ‘pubquiz’. Door de manier waarop iedereen op dit thema reageert, kun je bijna niets anders concluderen dan dat het prettig werken is op het hoofdkantoor van KwikFit. Een betere reclame voor hun bedrijf kunnen ze zich in Harderwijk bijna niet voorstellen.

Wil je weten wat wij op het gebied van wervingvideo’s voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vertelmiddel

dummyblog

Bedrijfsfilm

Video onmisbaar in de marketingmix

kwikfit-durf-jij-echt

Employer branding

Van nieuwsbrief tot marketing automation

dummyblog

Strategiefilm

Jouw nieuwe koers in beeld

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003