Radiocommercials
reclame-icon

content

RADIO­­COMMERCIALS

Meer dan 90 procent van alle Nederlanders luistert radio. Dat zegt genoeg over de kracht van radiocommercials. Ze zijn nog betaalbaar ook. Li Moon helpt bedrijven bij het krachtig, effectief en kernachtig vertellen van relevante verhalen.

VOORDELIG EN EFFECTIEF ADVER­TEREN MET RADIO­COMMERCIALS

Meer dan 90 procent van alle Nederlanders luistert radio. Dat zegt genoeg over de kracht van radiocommercials. Ze zijn nog betaalbaar ook. Maar hoe zet je je boodschap zo effectief mogelijk in?

RADIO­COMMERCIALS ZIJN SPRING­LEVEND

Radiocommercials zijn betaalbaar. Met bijna elk budget kun je radioreclame maken. Met 3 euro per duizend luisteraars is de radio de voordeligste manier om je doelgroep te bereiken. Dat maakt radio tot een springlevend medium.

Vooral speciale aanbiedingen of acties doen het goed via een radiocommercial. Het is fijn een nieuwe doelgroep te bereiken via de ether. Je kunt perfect uitleggen waarom jouw organisatie of product beter is dan van de concurrent. Ook adverteerders horen zichzelf graag op de radio. Ze kennen het medium en weten hoe krachtig de boodschap overkomt.

SERVICE WAAR JE BLIJ VAN WORDT

Slim besparen: 20% korting op een kleine of een grote beurt bij KwikFit

SERVICE WAAR JE BLIJ VAN WORDT

Met het geld dat je bespaart bij KwikFit, kun je hele leuke dingen doen

SERVICE WAAR JE BLIJ VAN WORDT

Wist je dat KwikFit ook autoruiten vervangt en naar je toe komt als het nodig is?

RADIO­COMMERCIALS SCHRIJVEN ALS VAK APART

Succes hangt voor een groot deel af van het aantal luisteraars van de zender die je inzet, de hoeveelheid spots die je per dag uitzendt, en hoe lang de campagne loopt. Maar ook radiocommercials zijn geen garantie voor directe verkoop. Wat wel werkt? Mensen op een aardige, bijzondere of grappige manier aanzetten om iets te gaan doen. Creatieve spots druppelen uiteindelijk door, maar nietszeggend geschreeuw zeker niet.

Dus komt het toch aan op de boodschap en de begeleidende teksten. Briljante teksten voor radiocommercials verzinnen is een vak apart en dat luistert nauw. Het is bijna ouderwets copy schrijven. De luisteraar in slechts een paar zinnen meenemen naar een totaal andere wereld is niet iedereen gegeven.

Wil je weten wat wij met het schrijven van een radiocommercial voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vertelmiddel

storytelling

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

contentmarketing & copywriting | Li Moon

Contentmarketing

De kunst van het verkopen

dummyblog

Videomarketing

Video is onmisbaar in iedere marketingstrategie

smid-media-solution-mobiel-1

Animaties

5 redenen om voor animatievideo te kiezen

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003