POS-materiaal-Het-Goed
reclame-icon

vormgeving

POS MATERIAAL

Hoe zorg je ervoor dat je product opvalt in een overvol winkelschap? Li Moon ontwikkelt krachtige point of sale materiaal – ook wel POS materiaal genoemd – en in store marketing. We putten daarbij aan een schat aan retailervaring en een breed netwerk aan leveranciers om de ideale presentatie voor je mogelijk te maken.

HAAL MEER OMZET UIT JE SCHAP­POSITIE MET INSTORE MARKETING

Als producent heb je weken onderhandeld. Eindelijk staat jouw assortiment in de schappen van de winkel. Maar hoe zorg je er nu voor dat consumenten de producten ook gaan kopen? Li Moon ontwikkelt POS materiaal en instore marketing voor retailers en producenten.

Brand identity | Li Moon

POS MATERIAAL: DE KUNST VAN HET VERLEIDEN

Point of Sale materialen zijn effectieve middelen om de zichtbaarheid en herkenbaarheid van je producten te verhogen en een hogere verkoop te stimuleren. Wij verstaan deze kunst van het verleiden als geen ander. Ons bedrijf is er groot mee geworden.
De prikkelende vormgeving, enthousiasmerende copy en opvallende formaten van uitingen op de winkelvloer kunnen een grote bijdrage leveren om de conversie binnen het verkooppunt te vergroten. Ze attenderen klanten op acties en aanbiedingen en kunnen daardoor het koopgedrag van de consument te sturen.

POS-materiaal-OpOp

SUCCES­VOLLE POS MATERIAAL CAMPAGNES

De invulling van POS materiaal is volledig afhankelijk van de campagnedoelstelling die op dat moment moet worden bereikt. Hierdoor variëren deze communicatiemiddelen vaak in hun opmaak en wisselen we thematische vormgeving af met een prijs-agressieve look en feel of kiezen we voor een combinatie van beide. Zo blijven acties verrassend en succesvol.

Onze creatieve vormgevers weten jouw ideeën en omzetdoelstelling krachtig te vertalen in een aantrekkelijk ontwerp met een heldere boodschap, altijd met als doel om de conversie op de winkelvloer te verhogen.

Wil je weten wat wij aan POS materiaal voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vertelmiddel

Beursstand ontwerpen | Li Moon

Brand identity

Hoe beleven klanten je retailmerk?

Winkelinrichting-Gevel-OpOp

Winkelinrichting

Laat klanten converteren met je winkelinterieur

transavia-shop

Magazines & Folders

In dialoog met je lezer

Jaarverslagen | Li Moon

Jaarverslagen

Zo wordt jouw jaarverslag gelezen

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003