persbericht
reclame-icon

content

PERSBERICHT

Media-aandacht is een krachtig wapen om snel bekendheid voor je merk of product te genereren. Li Moon helpt bedrijven en instellingen met het genereren van media-aandacht. Het persbericht is een beproefd middel om media voor je product of dienst te interesseren.

ZO WERKT EEN PERS­BERICHT AAN JOUW ONLINE AUTORITEIT

Met het schrijven en versturen van effectieve persberichten scoor je in de media. Een persbericht bouwt ook mee aan de inbound en traffic van je zakelijke website. Niet onbelangrijk als je beter gevonden wilt worden.

EEN PERS­BERICHT IS GOED VOOR DE INBOUND EN TRAFFIC VAN JE WEBSITE

Het schrijven van een effectief persbericht, blijft een vak apart. Je genereert er aandacht mee voor je bedrijf, event, product of dienst. Hoe geloofwaardiger het bericht des te groter de kans dat serieuze media jouw boodschap meepakken. Zoals puntige persberichten ook handig zijn voor de inbound en traffic van je zakelijke website.

Wat een goed persbericht ook voor je doet, is het bieden van een zogenaamde linkwaarde aan jouw site of pagina. Linkwaarde, ook wel link juice genoemd, staat voor de waarde van een link aan jouw site of pagina. Dat kunnen links zijn van andere websites naar jouw site. Of het betreft een interne link op de eigen website van pagina naar pagina. Al deze links bij elkaar staan garant voor een bepaalde waarde. De berichten sijpelen door naar jouw eigen pagina’s. Wordt je website in een relevant vakmedium genoemd dan is dat goed voor je autoriteits-score.

SUPERTRIO VAN SEO VOOR ZOEK­MACHINES GOOGLE, YAHOO EN BING

Een belangrijk supertrio wordt gevormd door de SEO van jouw webteksten, website en de links. Ze zijn allesbepalend voor jouw posities bij de belangrijkste zoekmachines: Google natuurlijk, maar ook Yahoo en good old Bing. Zodra er veel (betrouwbare) links van andere websites naar die van jou verwijzen dan zit je goed. Je verhoogt immers met die andere websites jouw paginawaarde. De kunst is om zogenaamde backlinks te verzamelen van websites die zich in dezelfde hoek bevinden. Het liefst krijg je natuurlijk backlinks van websites met een hoge en dus interessante Domain en Page Authority.

Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag welk persbericht daar het beste bij past. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

storytelling

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

b2bcontentmarketing-voicebyte-animatie

B2B contentmarketing

Investeer in vindbaarheid

contentmarketing & copywriting | Li Moon

Contentmarketing

De kunst van het verkopen

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003