Academy-merksessie
reclame-icon

LI MOON ACADEMY: MERKSESSIE

Wil je niet gelijk aan een marketingbureau vastzitten maar heb je wel behoefte aan professionele begeleiding? Boek dan nu een InCompany Workshop Branding. Onze Li Moon Merklichaam© Merksessie boek je nu voor € 995,-*. Zo leg je samen met een van de merkstrategen van Li Moon een stevig fundament voor het marketingbeleid van jouw merk.

Aan de slag met je merk

BOEK NU JE INCOMPANY WORKSHOP BRANDING

De positionering van je bedrijf vormt de basis voor je identiteit, de manier waarop je met je klanten omgaat, de marketing, het assortiment en de managementbeslissingen die je neemt. Je kunt het aanscherpen van je positionering uitbesteden aan een specialist als Li Moon, maar we helpen je om als ondernemer, bedrijf of afdeling zelf met je positionering aan de slag te gaan. De wereld om ons heen verandert steeds sneller. Markten ontwikkelen zich in recordtempo, de wensen, behoeften en financiële mogelijkheden van consumenten veranderen continu. Dit komt door de globalisering. Hoe zorg je er nu voor dat je bedrijf mee verandert zonder dat je daarbij afscheid neemt van de waarden die jij belangrijk vindt?

HET LI MOON MERKLICHAAM© ALS KOMPAS VOOR JE POSITIONERING

Li Moon helpt bedrijven bij het bepalen van een passende positionering en de uitwerking naar merkidentiteit, corporate identity en contentmarketing en naar marketingcampagnes en -middelen. Op basis van verschillende positioneringsmethoden, marketingtheorieën en onze eigen ervaringen in de afgelopen jaren, ontwikkelden wij het Li Moon Merklichaam©. Met het Li Moon Merklichaam© breng je alle essentiële karaktereigenschappen, waarden en normen van je merk of bedrijf in kaart. In de kennissessie leer je de methode in alle aspecten toepassen op je eigen bedrijf en vertellen we je welke vervolgstappen je kunt nemen om de positionering verder uit te werken. Zo beschik je altijd over een intern kompas om gericht en consequent aan je merk en positionering te bouwen.

INCOMPANY WORKSHOP BRANDING: LEREN MERKLICHAAM© TOE TE PASSEN

In een merksessie nemen strateeg Alexander Nijeboer, art-director Marijke van Deijzen of creatief directeur Bea Mienis je mee in hun vakgebied: het positioneren van bedrijven en merken. Met onze merksessie willen we je een instrument in handen geven om zelf de positionering van je bedrijf aan te sturen. Zelf ken je als ondernemer, medewerker of afdeling nu eenmaal het bedrijf, de klanten en de marktontwikkelingen als geen ander. Met een merksessie investeer je in je eigen toekomst en die van je bedrijf of merk. Onder professionele begeleiding van een van onze merkstrategen passen we het Li Moon Merklichaam© toe op jouw bedrijf. Zo leggen we een stevig fundament voor jouw branding en we brainstormen over hoe jouw team de merkwaarden uit de sessie in de praktijk kan toepassen.

 

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

BOEK NU JE INCOMPANY WORKSHOP BRANDING voor € 995,-*

Leg met de Incompany Li Moon Merklichaam Merksessie een krachtig fundament voor de toekomst van je bedrijf of merk. Voor € 995,- (excl. BTW) gaat een merkstrateeg van Li Moon bij jou op kantoor een dagdeel aan de slag met jouw team. Zo leg je onder professionele begeleiding een stevig fundament voor jouw merkstrategie.
* Bedrag is exclusief BTW en reiskosten

Vertelmiddel
contentmarketing & copywriting | Li Moon

Contentmarketing & copywriting

De kunst van het verkopen

Kwikfit-banden-10daagse

Actiemarketing

Creatieve campagnes voor meer omzet

Beursstand ontwerpen | Li Moon

Brand identity

Hoe beleven klanten je retailmerk?

dummyblog

Merkpositionering

Is jouw bedrijf klaar voor de toekomst?

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003