VORMGEVING
BEURSSTAND ONTWERPEN

Een beursstand ontwerpen doe je om je merkbeleving centraal te stellen binnen de B2B en de B2C. Li Moon is in staat om een merk te vermenselijken. Zowel met grote als kleine stands is het belangrijk om de menselijke maat terug te brengen voor het aanwezige publiek.

EEN BEURSSTAND ONTWERPEN: ALLES DRAAIT OM DE STOPKRACHT

Een doeltreffend beursstand ontwerp bezit ‘stopkracht’. Een wow-factor voor passerend publiek. Maar hoe zet je andere beursstands in de schaduw van jouw ontwerp?

Een effectief beursstand ontwerp valt visueel op. Door de vorm en boodschap. Die is helder voor de klant. Relevant. Er valt ook echt iets te beleven en te ontdekken. Je ontwerp sluit aan bij je beoogde doelgroep die meer wil weten over jouw product. Net als met een tijdschrift in de kiosk of een advertentie in een magazine: hoe trek je de meeste aandacht?

Beursstand ontwerp voor IDorganics

De omvang van een beursstand is geen garantie voor succes. Ook met een relatief klein formaat kun je opvallen. Aan te veel stands op beurzen loop je voorbij zonder dat je het idee hebt dat je er echt iets mee moet. De kunst is om ook met minder volume toch op het netvlies te komen en blijven van je publiek. Als een stip aan de horizon.

EEN BEURSSTAND ONTWERPEN LUISTERT NAUW

Zorg voor beleving. Zet gastvrouwen en -heren in of anders artiesten, proeverijen met hapjes en drankjes. Of zelfs activiteiten buiten het gebouw zoals een ministand en het uitdelen van flyers. Maar hou wel de balans in de gaten. Een beursstand ontwerp luistert nauw en mag niet overweldigen. Het moet nieuwsgierig maken zonder af te schrikken. Maak dus subtiel gebruik van kleur, fotografie, materiaal en licht.

Beursstand ontwerp Op=Op

En ook niet onbelangrijk voor succes: zorg dat je je stand op tijd opbouwt. Dat klinkt misschien voor de hand liggend, maar vermijd dat je nog bezig bent met opbouwen terwijl de eerste bezoekers al rondlopen op de beurs. Het gebeurt echt. Dat is dodelijk voor je uitstraling van je beursstand en dus ook van je bedrijf.

Wil je weten wat voor beursstand het best bij jouw merk of bedrijf past? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak voor jouw merk of bedrijf is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met je marketingdoelstelling!

Beursstand ontwerp INTOS
WIJ ZIJN LI MOON MERKMAKERS MET HOOFD EN HART. SINDS 2003.
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

Zoek je een creatieve oplossing?

Mail ons!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023 534 34 30. Tot snel!

Meer weten over ons werk?

Alle cases

Vertelmiddel

Alle diensten

Li Moon deelt

Blog archief