Actiemarketing loopt als een rode draad door het portfolio van Li Moon. Creatief Directeur Bea Mienis stond bij de Bijenkorf aan de basis van de beroemde Drie Dwaze Dagen. Sinds 2003 werkt zij samen met haar team wekelijks aan acties om producten te introduceren of omzetten op te stuwen.
Actiemarketing is een krachtig middel om de omzet van jouw bedrijf een impuls te geven. Hoe kan actiemarketing jouw omzet een impuls geven?
Actiemarketing kent veel verschijningsvormen. Of het nu gaat om sales promotie, interactieve marketing, event marketing of belevingsmarketing, wij kijken graag welke vorm voor jouw verkoopdoelstelling het meest geschikt is.
Actiemarketing is vaak gericht op het op korte termijn beïnvloeden van het koopgedrag van mensen. Hiervoor kunnen we speciale themaweken of verkoopevenementen ontwikkelen, maar ook fieldmarketing-instrumenten kunnen hierbij worden ingezet. Je kunt daarbij denken aan productsampling, instore demonstraties en merchandising.
Soms wijkt de actiemarketing af van de lange-termijn-strategie, maar de acties, gericht op korte termijn succes, kunnen ook heel goed bijdragen aan de omzet van je producten en diensten op de lange termijn. Zo kan een goed opgezet verkoopevenement of themaweek als de Drie Dwaze Dagen niet alleen direct een veelvoud van de normale weekomzet genereren, maar ook helpen het retailmerk voor de lange termijn te laden.
Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak voor jouw bedrijf of merk is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met je marketingdoelstelling!
Mail ons!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk?
Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten?
Maak een afspraak voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in
dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023 534 34 30. Tot snel!
Meer weten over ons werk?
Alle cases