vormgeving
SALES PROMOTION
SALES UP BIJ TRANSAVIA
Retail stond bij de luchtvaartmaatschappij Transavia nog in de kinderschoenen. Toch zijn de inflight sales een belangrijke inkomstenbron voor de airliner. Transavia vervoert jaarlijks zo’n 10 miljoen passagiers.
Inflight sales is voor veel airliners een interessante bron van inkomsten, maar de verkoop aan boord kent ook belangrijke beperkingen. Zo zijn de mogelijkheden om producten, diensten of etenswaren te etaleren in een vliegtuig beperkt en ook vindt niet iedere steward of stewardess het leuk om producten te verkopen.
SALES-PROGRAMMA & SHOPPING MAGAZINE
Om de verkoop te bevorderen werken we sinds enkele jaren samen met Transavia het sales-programma Up! uit. Een actief programma waarbinnen sales, klantvriendelijkheid en resultaatgericht werken hand in hand gaan. Ook ontwerpen we sindsdien tweemaandelijks het katern Shop in het inflight magazine en de menukaarten en actiematerialen ter introductie van nieuwe diensten aan boord.
GROEI ZAKELIJKE PASSAGIERS
Voor KLM ontwikkelden we al folders en media voor zakelijke passagiers in het Business Class-segment. Ook Transavia ziet het aantal zakelijke passagiers stijgen, waarbij Li Moon de uitwerking van de B2B-marketing verzorgt. Sinds 2013 vliegen we mee met Transavia. Dat jaar liep de samenwerking met moederbedrijf KLM af. En dochter Transavia zocht net een bureau met verstand van retail. ‘Hoe behalen we meer omzet in het vliegtuig?’
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.
ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?
MAIL ONS!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
Vertelmiddel
Contentmarketing
De kunst van het verkopen
Actiemarketing
Creatieve campagnes voor meer omzet
E-commerce
8 voorwaarden om je platform te laten slagen
Webdesign
Specialist in zakelijke websites
MEER WETEN OVER ONS WERK?
Zo werd Koorbiënnale The Big Sing
Wil je werken met bevlogen merkmakers? Li Moon helpt met strategie, herpositionering, vormgeving, content en online
5 redenen om videomarketing in te zetten voor je merk
Hoe kan een effectieve video campagne jouw merk versterken?
Employer branding is geen quickfix
5 tips voor een sterk werkgeversmerk