Consumentenmarketing | Li Moon
cases-icon

vormgeving

SALES PROMOTION

Li Moon ontwikkelt retailacties en sales promotion voor bedrijven en instellingen met ambitie. Voor Transavia werkten we een de verkoopprogramma uit en verzorgen we alle middelen om de inflight sales te bevorderen, zoals menukaarten, het tweemaandelijkse shopping magazine en flyers voor losse acties.

SALES UP BIJ TRANSAVIA

Retail stond bij de luchtvaartmaatschappij Transavia nog in de kinderschoenen. Toch zijn de inflight sales een belangrijke inkomstenbron voor de airliner. Transavia vervoert jaarlijks zo’n 10 miljoen passagiers.
Inflight sales is voor veel airliners een interessante bron van inkomsten, maar de verkoop aan boord kent ook belangrijke beperkingen. Zo zijn de mogelijkheden om producten, diensten of etenswaren te etaleren in een vliegtuig beperkt en ook vindt niet iedere steward of stewardess het leuk om producten te verkopen.

SALES-PROGRAMMA & SHOPPING MAGAZINE

Om de verkoop te bevorderen werken we sinds enkele jaren samen met Transavia het sales-programma Up! uit. Een actief programma waarbinnen sales, klantvriendelijkheid en resultaatgericht werken hand in hand gaan. Ook ontwerpen we sindsdien tweemaandelijks het katern Shop in het inflight magazine en de menukaarten en actiematerialen ter introductie van nieuwe diensten aan boord.

GROEI ZAKELIJKE PASSAGIERS

Voor KLM ontwikkelden we al folders en media voor zakelijke passagiers in het Business Class-segment. Ook Transavia ziet het aantal zakelijke passagiers stijgen, waarbij Li Moon de uitwerking van de B2B-marketing verzorgt. Sinds 2013 vliegen we mee met Transavia. Dat jaar liep de samenwerking met moederbedrijf KLM af. En dochter Transavia zocht net een bureau met verstand van retail. ‘Hoe behalen we meer omzet in het vliegtuig?’

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vertelmiddel

contentmarketing & copywriting | Li Moon

Contentmarketing

De kunst van het verkopen

Kwikfit-banden-10daagse

Actiemarketing

Creatieve campagnes voor meer omzet

CoolSculpting-mobiel

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

coffeemania

Webdesign

Specialist in zakelijke websites

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003