b2b-contentmarketing | Li Moon
cases-icon

content

CONTENT­­MARKETING

Hoe maak je waardevolle en relevante content die je sales een boost geeft, de relatie met je klanten stimuleert of het imago van je merk oppept? Li Moon ontwikkelt contentmarketing voor bedrijven en instellingen met ambitie. Zo ontwierpen wij een magazine voor de zakelijke inkopers van Philips Haircare-producten wereldwijd.

EEN B2B MAGAZINE ALS STIJLGIDS VOOR PHILIPS

Voor de grootafnemers uit Europa, Latijns-Amerika en Azië ontwikkelde Li Moon in 2015 en 2016 een B2B magazine. Philips verkoopt haar haircare-producten wereldwijd in bijna 40 landen.

Het glossy B2B magazine was een stijl- en trendgids die de laatste trends op het gebied van haarmode koppelt aan het haircare-assortiment van de Nederlandse technologiegigant.

B2B MAGAZINE ALS INTERNATIONAAL STIJLICOON

De stijl- en trendgids gold als een belangrijk inspiratiemagazine voor zakelijke grootinkopers. Qua uitstraling stelde Philips hoge eisen en moesten de magazines zich qua uitstraling kunnen meten met internationaal toonaangevende modetitels als Harper’s Bazaar, Marie Claire, Cosmopolitan, Elle en Vogue. Li Moon realiseerde de vormgeving en contentmarketing van de magazines.

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

Meer informatie

Mail Alexander!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen een werkdag contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel
coffeemania

Reclamefolders

Ongeëvenaard krachtig en effectief

Brochures | Li Moon

Brochures

De bewezen waarde van de folder

Fotostudio | Li Moon

Fotostudio

Het belang van beeldtaal

Infographics | Li Moon

Infographics

Big data in een oogopslag

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003