CoolSculpting-mobiel
cases-icon

strategie & identiteit

BRAND IDENTITY & E-COMMERCE

Hoe zorg je ervoor dat consumenten jouw retailformule ook echt beleven? De brand identity speelt daarin een cruciale rol. Li Moon ontwikkelde de brand identity voor De Coolsculpting Kliniek en vertaalde deze merkidentiteit naar marketingmiddelen en een e-commercewebsite.

MERKSTRATEGIE, MARKETING & ONLINE E-COMMERCE VOOR DE COOLSCULPTING KLINIEK

De Coolsculpting Kliniek is gespecialiseerd in het verwijderen van overtollig vet door bevriezing. De keten bestaat uit 5 vestigingen. De jonge en ambitieuze onderneming benaderde Li Moon om de merkstrategie, marketing en een nieuwe e-commerce website op te zetten.

De Coolsculpting Kliniek wilde met haar marketingstrategie naar de next level. De next level hield in dat ook de merkidentiteit een upgrade kon gebruiken, zo bleek na enkele gespreksrondes met strategen en creatieven van Li Moon.

De keten noemde zich tot dan toe Coolsculpting Klinieken Nederland. Die merknaam was te generiek en straalde te weinig autoriteit uit. De keten werkt namelijk volledig volgens de wetenschappelijke onderbouwde werkwijze die de Amerikaanse uitvinders van de methode eisen. Dit in tegenstelling tot de klonen in de markt.

Beursstand ontwerpen | Li Moon
CoolSculpting op de Masters of Lxry beurs

ONDERSCHEID OP KWALITEIT

De Coolsculpting Kliniek wil zich op een kwalitatieve wijze onderscheiden en daarbij past het claimen van autoriteit. Met de vernieuwde merkidentiteit werd de basis gelegd voor de stap naar de next level van de marketingstrategie. Samen met een mediabureau bekenen de specialisten van Li Moon welke kanalen het meest kostenefficiënt zijn om zoveel mogelijk leads te genereren.

CONVERSIE EN USABILITY ESSENTIEEL

In de strategie worden alle binnenkomende leads naar de e-commerce-website geleid. Via deze website vragen potentiele klanten een gratis intake-gesprek aan bij een van de klinieken. Dit vroeg om een website waar usability en conversie kritieke succesfactoren zijn als het gaat om het omzetten van leads in afspraken. Het online-team van Li Moon ontwikkelde voor dat doel een e-commerce-website die optimaal geoptimaliseerd is op navigatie, gebruiksgemak en clickgedrag. Dit om een zo hoog mogelijke conversie te realiseren. De traffic naar de website zal worden opgejaagd met zowel online als offline campagnes die door Li Moon ontwikkeld worden.

Advertorial CoolSculpting | Li Moon
Advertorial

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel

E-mail marketing | L:i Moon

E-mail marketing

Van nieuwsbrief tot marketing automation

CoolSculpting-mobiel

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

Corporate website | Li Moon

Corporate website

Zo genereer je meer leads

Corporate Identity | Li Moon

Corporate identity

Maak je merk persoonlijk

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003