bp-boekje
cases-icon

vormgeving

ARBEIDSMARKT­COMMUNICATIE

Veel bedrijven kampen met hetzelfde probleem. Ondanks tientallen reacties per vacature, reageren de echte toppers niet. Li Moon ontwikkelt arbeidsmarktcampagnes en helpt bedrijven en instellingen de toppers te werven die nodig zijn om de groei voor de toekomst veilig te stellen.

FRANCHISE­WERVING, ARBEIDSMARKT­COMMUNICATIE & WORKFLOW­MANAGEMENT

BP is één van de grootste energiebedrijven ter wereld en voorziet haar klanten van brandstof voor vervoer en transport, energie voor warmte en licht, retaildiensten en petrochemische producten. Voor BP Nederland ontwikkelden we arbeidsmarktcommunicatie en ontwikkelden we media voor workflow en proces management.

WERVING FRANCHISENEMERS

Wij werken sinds 2008 actief mee aan het in de markt zetten van het Franchiseconcept van BP. Met hun BP Franchise profiteren tankstationhouders van een sterk netwerk met een daadkrachtige centrale organisatie. De stations worden ingericht volgens het Touchpoint-concept dat uitgaat van de ‘customer journey’.
Voor de werving van franchisenemers ontwikkelden we een breed pallet aan diensten. Zo deden we uitgebreid onderzoek onder franchisenemers. De strategische conclusies van dit onderzoek vertaalden we naar een strategisch plan waarmee we de basis voor de campagne legden. Uiteindelijk werkten we dit strategisch plan uit naar campagnemiddelen, zoals wervingsvideo’s, events en drukwerk. Ook stelden wij onder andere informatiemappen samen die de invoering van het Franchiseconcept inzichtelijk en toegankelijk maken. De creatieve bijdrage behelst de totale uitvoering, van vormgeving tot copy.

ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE

Voor BP verzorgden wij ook de arbeidsmarktcommunicatie en de opening van nieuwe pompstations. Wij leverden een actieve bijdrage in de vorm van strategie, conceptontwikkeling en vormgeving bij local marketing campagnes, van flyers en kortingsboekjes tot feestelijke openingsevents.
WORKFLOWMANAGEMENT & INTRANET
De laatste jaren helpen we BP vooral bij het inzichtelijk maken van interne procedures door middel van infographics die de workflow inzichtelijk maken. Daarnaast hebben we de beschikbare informatie opnieuw gestructureerd en visueel aantrekkelijk gepresenteerd via het intranet van BP.

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel

Brochures | Li Moon

Brochures

De bewezen waarde van de folder

kwikfit-durf-jij-echt

Employer branding

Van nieuwsbrief tot marketing automation

Jaarverslagen | Li Moon

Jaarverslagen

Zo wordt jouw jaarverslag gelezen

Infographics | Li Moon

Infographics

Big data in een oogopslag

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003