ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE
FRANCHISEWERVING, ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE & WORKFLOWMANAGEMENT
WERVING FRANCHISENEMERS
Wij werken sinds 2008 actief mee aan het in de markt zetten van het Franchiseconcept van BP. Met hun BP Franchise profiteren tankstationhouders van een sterk netwerk met een daadkrachtige centrale organisatie. De stations worden ingericht volgens het Touchpoint-concept dat uitgaat van de ‘customer journey’.
Voor de werving van franchisenemers ontwikkelden we een breed pallet aan diensten. Zo deden we uitgebreid onderzoek onder franchisenemers. De strategische conclusies van dit onderzoek vertaalden we naar een strategisch plan waarmee we de basis voor de campagne legden. Uiteindelijk werkten we dit strategisch plan uit naar campagnemiddelen, zoals wervingsvideo’s, events en drukwerk. Ook stelden wij onder andere informatiemappen samen die de invoering van het Franchiseconcept inzichtelijk en toegankelijk maken. De creatieve bijdrage behelst de totale uitvoering, van vormgeving tot copy.
ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE
Voor BP verzorgden wij ook de arbeidsmarktcommunicatie en de opening van nieuwe pompstations. Wij leverden een actieve bijdrage in de vorm van strategie, conceptontwikkeling en vormgeving bij local marketing campagnes, van flyers en kortingsboekjes tot feestelijke openingsevents.
WORKFLOWMANAGEMENT & INTRANET
De laatste jaren helpen we BP vooral bij het inzichtelijk maken van interne procedures door middel van infographics die de workflow inzichtelijk maken. Daarnaast hebben we de beschikbare informatie opnieuw gestructureerd en visueel aantrekkelijk gepresenteerd via het intranet van BP.
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.
ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?
MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
Vertelmiddel
Brochures
De bewezen waarde van de folder
Employer branding
Van nieuwsbrief tot marketing automation
Jaarverslagen
Zo wordt jouw jaarverslag gelezen
Infographics
Big data in een oogopslag
MEER WETEN OVER ONS WERK?
KENNIS OM TE DELEN
Arbeidsmarktcommunicatie: 8 must-do’s om toptalent te werven
Arbeidsmarktcommunicatie: 8 must-do’s die voor je werken. Hoe werf je toptalenten?
Wielerronde als storytelling 7 lessen
Een wielerronde als storytelling. Wat je als contentmanager kunt leren van ‘het rondje om de kerk’ in de stad…
Deel deze pagina [addtoany]