cases-icon

strategie & identiteit

ACTIE­MARKETING

Actiemarketing loopt als een rode draad door het portfolio van Li Moon. Creatief Directeur Bea Mienis stond bij de Bijenkorf aan de basis van de beroemde Drie Dwaze Dagen. Sinds 2003 werkt zij samen met haar team wekelijks aan acties om producten te introduceren of omzetten op te stuwen.

GEEF JE OMZET EEN IMPULS MET KRACHTIGE ACTIE­MARKETING

Actiemarketing is een krachtig middel om de omzet van jouw bedrijf een impuls te geven. Hoe kan actiemarketing jouw omzet een impuls geven?

BETERE VERKOOP­RESULTATEN MET ACTIE­MARKETING

Actiemarketing kent veel verschijningsvormen. Of het nu gaat om sales promotie, interactieve marketing, event marketing of belevingsmarketing, wij kijken graag welke vorm voor jouw verkoopdoelstelling het meest geschikt is.
Actiemarketing is vaak gericht op het op korte termijn beïnvloeden van het koopgedrag van mensen. Hiervoor kunnen we speciale themaweken of verkoopevenementen ontwikkelen, maar ook fieldmarketing-instrumenten kunnen hierbij worden ingezet. Je kunt daarbij denken aan productsampling, instore demonstraties en merchandising.

Actiemarketing-JonasPromotieteam
Het actiemarketing team voor Jonaz

ACTIE­MARKETING HELPT HET RETAILMERK TE LADEN

Soms wijkt de actiemarketing af van de lange-termijn-strategie, maar de acties, gericht op korte termijn succes, kunnen ook heel goed bijdragen aan de omzet van je producten en diensten op de lange termijn. Zo kan een goed opgezet verkoopevenement of themaweek als de Drie Dwaze Dagen niet alleen direct een veelvoud van de normale weekomzet genereren, maar ook helpen het retailmerk voor de lange termijn te laden.

Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak voor jouw bedrijf of merk is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met je marketingdoelstelling!

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vertelmiddel

consumentenmarketing | Li Moon

Consumentenmarketing

Zo verover je hoofd én hart

Beursstand ontwerpen | Li Moon

Brand identity

Hoe beleven klanten je retailmerk?

dummyblog

Merkpositionering

Is jouw bedrijf klaar voor de toekomst?

dummyblog

Videomarketing

Video is onmisbaar in iedere marketingstrategie

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003