STRATEGIE & IDENTITEIT
CORPORATE IDENTITY

Li Moon heeft de afgelopen jaren enkele tientallen bedrijven en ondernemingen geholpen om corporate identity en groeistrategie in lijn te brengen. Zo werken we sinds 2011 nauw samen met kraanwaterbedrijf PWN. De koers vertalen we naar de corporate identity. We gebruiken hiervoor onze eigen methode: Li Moon’s merklichaam.

IDENTITEIT VOOR KRAANWATERBEDRIJF MET EEN MILJOEN HUISHOUDENS ALS KLANT

Na een koerswijziging in 2011 was het tijd bij PWN voor een nieuwe bedrijfsidentiteit. Na een uitgebreide bureauoriëntatie koos kraanwaterbedrijf en natuurbeheerder PWN uiteindelijk voor Li Moon.

PWN is kraanwaterbedrijf en natuurbeheerder uit Noord-Holland. Het bedrijf voorziet 1 miljoen inwoners van Noord-Holland van kraanwater en ontvangt jaarlijks circa 150 duizend bezoekers in de natuurgebieden die het beheert. Sinds 2011 werken we samen aan de meest uiteenlopende marketing- en communicatieprojecten.

IDENTITEIT MET WATER EN NATUUR ALS BASIS

Voor PWN ontwikkelden we de identiteit waarna we de complete visuele communicatie aan de nieuwe identiteit hebben aangepast. Van wagenpark tot signing in de natuurgebieden. De nieuwe look & feel heeft een frisse en eigentijdse uitstraling, die past bij het betrokken, innovatieve karakter van het waterleidingbedrijf. PWN introduceerde de vernieuwde, door ons ontworpen bedrijfsidentiteit in 2012 en voert deze nog steeds.

CONTENTMARKETING: VAN MAGAZINES EN JAARVERSLAGEN TOT STRATEGIEVIDEO’S

Als reclamebureau zijn we strategisch en creatief sparringpartner van PWN als het gaat om communicatievraagstukken. Zo zijn we betrokken bij publicatie van het PUUR Magazine, een tijdschrift dat stakeholders en Noord-Hollanders informeert over de activiteiten en ontwikkelingen in de natuurgebieden die PWN beheert. Ook maakten wij voor PWN twee strategievideo’s om ‘het nieuwe werken’ op het hoofdkantoor in Velsen onder de aandacht van de medewerkers te brengen.

ACTIEMARKETING & EVENTS

PWN organiseert veel activiteiten in de natuur, waarvoor Li Moon regelmatig de promotiematerialen ontwikkelt. Zo verzorgen we voor de Egmond Halve Marathon alle uitingen verzorgd: van sportkleding en spandoeken, tot start- en finishdoeken en suikerzakjes. Voor lokale evenementen ontwikkelden wij een 3D-spel waaraan kinderen kunnen deelnemen en ook de marketing rond de vele watertaps die PWN in Noord-Holland heeft geplaatst, is door Li Moon ontwikkeld.

Geef je merk een boost
Met ons branding advies
Geef je merk een boost
WIJ ZIJN LI MOON MERKMAKERS MET HOOFD EN HART. SINDS 2003.
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

Zoek je een creatieve oplossing?

Mail ons!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023 534 34 30. Tot snel!

Meer weten over ons werk?

Alle cases

Vertelmiddel

Alle diensten

Li Moon deelt

Blog archief