vormgeving
Winkelinrichting
Hoe zorg je ervoor dat consumenten jouw retailformule ook echt beleven? De winkelinrichting speelt daarin een cruciale rol. Li Moon ontwikkelt sinds 2003 winkelinrichtingen, POS-materiaal en brand identities voor retailformules. Onze specialiteit: van een winkel MIJN winkel maken.
WINKELINRICHTING BEPALEND VOOR CUSTOMER EXPERIENCE EN OMZET
De behoeften van consumenten veranderen continu. Voor retailformules is het belangrijk dat de winkelinrichting een optimale customer experience en merkbeleving biedt. Klopt de experience niet, dan straalt dat af op het assortiment en beïnvloedt dit de conversie.
WINKELINRICHTING IS ALS ZIEL VAN EEN FORMULE
Het ontwerpen van een winkelinterieur begint met een grondige analyse van de verkoopdoelstellingen, de doelgroep en het assortiment. Het is belangrijk dat de winkelinrichting voor een optimale winkel- of servicebeleving zorgt bij het winkelend publiek. Wij beschouwen de winkelvloer als de ziel van het winkelbedrijf. Als er op de winkelvloer iets niet klopt, straalt dat af op de producten en beïnvloedt dit de conversie.
DE MEEST KLANTVRIENDELIJKE GARAGE VAN NEDERLAND
Enkele jaren geleden kwam KwikFit bij ons met een ambitieuze doelstelling. Het garagebedrijf met 180 vestigingen wilde het meest klantvriendelijke garagebedrijf van Nederland worden. Wij namen eerst de welkomstbalies en ontvangstruimten onder handen. Klantvriendelijkheid begint met een warm welkom in een vriendelijke sfeer.
WINKELINRICHTING MET OPTIMALE EXPERIENCE EN CONVERSIEKANSEN
Bij Li Moon werken we zowel voor nuchtere retailers als Dirk van den Broek supermarkten DirckIII en KwikFit als winkelketens die zich in meer premium marktsegmenten begeven. Van de laatste categorie zijn de Amsterdamse kapper Het Haartheater – flagshipstore van het merk RedKen – en de woonwinkelformule HomeMade_By voorbeelden. Voor welk publiek we ook ontwerpen, een winkelinrichting moet altijd een optimale customer experience en volop conversiekansen bieden.
Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons jouw marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.
ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?
MAIL ONS!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
Vertelmiddel
Brand identity
Hoe beleven klanten je retailmerk?
Consumentenmarketing
Zo verover je hoofd én hart
POS materiaal
De kunst van het verleiden
Retailreclamebureau
Retail is ons DNA
5 redenen om videomarketing in te zetten voor je merk
Hoe kan een effectieve video campagne jouw merk versterken?
Employer branding is geen quickfix
5 tips voor een sterk werkgeversmerk
MEER WETEN OVER ONS WERK?
5 redenen om videomarketing in te zetten voor je merk
Hoe kan een effectieve video campagne jouw merk versterken?
Employer branding is geen quickfix
5 tips voor een sterk werkgeversmerk