Social-media
reclame-icon

content

SOCIAL MEDIA

Social media zorgen voor interactie, storytelling en kennis delen. De mogelijkheden met Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube en Snapchat zijn onbegrensd. Bedenk je strategie voor je start. Welk social medium werkt het beste voor jou? Lukraak posten levert je niets meer op.
LM_Merklichaam_boost
Zo vertel je jouw merkverhaal het best

Vraag jouw gratis
content advies aan

SOCIAL MEDIA: STARTEN BETEKENT EERST KIEZEN

Social media zorgen voor interactie, storytelling en kennis delen. Kies voor je start je strategie. Welk medium werkt voor jou? Li Moon helpt bedrijven en instellingen met content op maat.

LUKRAAK POSTEN LEVERT JE NADA EN NOPPES OP

Je mogelijkheden zijn met onder andere Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube en Snapchat bijna onbegrensd. Maar maak keuzes. Waar zit je doelgroep? Daar zet je vol op in. Zomaar wat dingen posten op allerlei kanalen heeft allang geen zin meer. Lukraak posten levert je nada, noppes en dus helemaal niets op.

Kiezen betekent ook het vrijmaken van een media-budget. Kijk hoe je je social media-strategie kunt integreren in je automation en je online marketingstrategie. Dus deel waardevolle informatie met mensen die eerder als prospects op je site zijn geweest. Slechts een klein deel daarvan neemt direct contact met je op, maar het overgrote deel doet dat niet. Zij gaan weer weg van je site.

LEADS VANGEN VIA REMARKETING

Deze leads kun je alsnog vangen. Dat kan met een remarketing campagne. Een vorm van online adverteren waarmee je alleen advertenties toont aan bezoekers die eerder op je website zijn geweest. Daar zijn social media goed geschikt voor. Die bezoekers zijn op bepaalde pagina’s van je site geweest en kregen via de browser cookies mee. Zo kun je hen content sturen via bijvoorbeeld hun timeline op Facebook. Daarin deel je informatie die specifiek gerelateerd is aan het onderwerp waar die personen voor op jouw site zijn geweest.

5 SOCIAL MEDIA-TRENDS

1. Video’s nemen teksten over: in 2020 bestaat circa 80 procent van onze internetconsumptie uit videocontent.

2. Facebook-gebruik groeit met name onder ouderen en daalt onder jongeren. Zij zitten meestal op instagram en snapchat.

3. Het gebruik van short-live-content zoals tijdelijke berichten op Snapchat (populair onder jongeren) wordt nog populairder.

4. Augmented reality (denk aan Pokemon Go) zet verder door. Met behulp van AR kun je digitale afbeeldingen in de ‘echte’ wereld zien.

5. Kennis delen via met name LinkedIn neemt een steeds grote vlucht binnen de B2B-markt.

Wil je meer weten over de inzet van social media of remarketing, maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Li Moon Content praat je graag bij. En heb je zelf de expertise of de mensen niet in huis, overweeg dan ons content-abonnement.

Social-media-jonaz-facebook-carrousel

Facebook carrousel – Jonaz

Wil je weten wat wij op het gebied van content voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel

Marketing Automation | Li Moon

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

online-marketing-jonaz-site-takeover

Online marketing

Jouw strategie in 6 vragen

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

smid-media-solution-mobiel-1

Wordpress website

Dé 7 vragen van ondernemers over hun website

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003