folders
reclame-icon

content

Reclamefolders

Reclamefolders zijn nog steeds een omzet-booster van formaat. Li Moon ontwikkelt krachtige concepten voor retailers. Sinds 2003 hebben we folderconcepten ontwikkeld voor veel grote retailers: van HEMA, Dirk van den Broek tot Op=Op Voordeelshop, KwikFit en DirckIII.

FOLDER MAKEN? GEEF JE OMZET EEN BOOST MET RECLAMEFOLDERS

Waarom nog een folder maken? Reclamefolders zijn nog steeds het meest effectieve en efficiënte massamedium in reclameland. Zelfs onder jongeren zijn reclamefolders populair.

De waardering voor reclamefolders blijft onverminderd hoog, ondanks de sterke opkomst van online marketing de afgelopen jaren. De NOM Folder Monitor meldt dat meer dan de helft van de Nederlanders (53 procent) de folder zou missen als deze niet meer zou bestaan.

banner

RECLAME­FOLDERS OOK LEADING ONDER JONGEREN

De reclamefolder van retailers is de favoriet van consumenten, zo blijkt uit het onderzoek van Cross Channel Retail van ABN AMRO. Uit dat onderzoek blijkt bovendien dat de folder zelfs ook onder jongeren leading is.

In het onderzoek Cross Channel Retail schetst ABN AMRO de toekomst van reclamefolders. ‘Offline zoeken doen mensen thuis of in de winkels, maar dan wel met behulp van gedrukte media van diezelfde winkels.’ Reclamefolders zijn hierbij het belangrijkste massamedium. Radio en televisie vallen volgens ABN AMRO terug.

banner

FOLDER MAKEN IS SPECIALISME

Reclamefolders blijven dus belangrijk en wij, als retailreclamebureau, maken ze nog graag. De retailstudio vormt het hart van ons bedrijf. Sinds 2003 hebben we folderconcepten ontwikkeld voor veel grote retailers. Zo maakten wij folders voor Hema, Dirk van den Broek, Op=Op Voordeelshop, KwikFit en DirckIII. Reclamefolders zijn nog steeds van grote waarde en bovendien goed te combineren met e-mailmarketing, social media en online-folderacties.

banner

CONVERSIE IS KONING

Wekelijks ontwikkelen de vormgevers in onze studio reclamefolders die een retailmerk versterken. Dat doen we met pakkende, op de huid van de doelgroep geschreven copy en een aantrekkelijke vormgeving (al dan niet in thematische opmaak) en met conversiekracht vormgegeven prijssignalen. Voor reclamefolders geldt: conversie is koning. Het resultaat van een goede folder is gelijk zichtbaar in je omzetresultaat.

Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

banner

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vertelmiddel

consumentenmarketing | Li Moon

Consumentenmarketing

Zo verover je hoofd én hart

Beursstand ontwerpen | Li Moon

Brand identity

Hoe beleven klanten je retailmerk?

Winkelinrichting-Gevel-OpOp

Winkelinrichting

Laat klanten converteren met je winkelinterieur

POS materiaal | Li Moon

POS materiaal

De kunst van het verleiden

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina [addtoany]

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003