Jouw Reclame Hoofdkwartier
RECLAME­FOLDERS
RECLAME­FOLDERS

Reclamefolders zijn nog steeds een omzet-booster van formaat. Li Moon Retail ontwikkelt krachtige concepten voor retailers. Sinds 2003 hebben we folderconcepten ontwikkeld voor veel grote retailers: van HEMA, Dirk van den Broek tot Op=Op Voordeelshop, KwikFit en DirckIII.

Folder maken? Geef je omzet een boost met reclamefolders

Waarom nog een folder maken? Reclamefolders zijn nog steeds het meest effectieve en efficiënte massamedium in reclameland. Zelfs onder jongeren zijn reclamefolders populair.

De waardering voor reclamefolders blijft onverminderd hoog, ondanks de sterke opkomst van online marketing de afgelopen jaren. De NOM Folder Monitor meldt dat meer dan de helft van de Nederlanders (53 procent) de folder zou missen als deze niet meer zou bestaan.

Reclame­folders ook leading onder jongeren

De reclamefolder van retailers is de favoriet van consumenten, zo blijkt uit het onderzoek van Cross Channel Retail van ABN AMRO. Uit dat onderzoek blijkt bovendien dat de folder zelfs ook onder jongeren leading is.
In het onderzoek Cross Channel Retail schetst ABN AMRO de toekomst van reclamefolders. ‘Offline zoeken doen mensen thuis of in de winkels, maar dan wel met behulp van gedrukte media van diezelfde winkels.’ Reclamefolders zijn hierbij het belangrijkste massamedium. Radio en televisie vallen volgens ABN AMRO terug.

Reclamefolders voor KwikFit

Folder maken is specialisme

Reclamefolders blijven dus belangrijk en wij, als retailreclamebureau, maken ze nog graag. De retailstudio vormt het hart van ons bedrijf. Sinds 2003 hebben we folderconcepten ontwikkeld voor veel grote retailers. Zo maakten wij folders voor Hema, Dirk van den Broek, Op=Op Voordeelshop, KwikFit en DirckIII. Reclamefolders zijn nog steeds van grote waarde en bovendien goed te combineren met e-mailmarketing, social media en online-folderacties.

Conversie is koning

Wekelijks ontwikkelen de vormgevers in onze studio reclamefolders die een retailmerk versterken. Dat doen we met pakkende, op de huid van de doelgroep geschreven copy en een aantrekkelijke vormgeving (al dan niet in thematische opmaak) en met conversiekracht vormgegeven prijssignalen. Voor reclamefolders geldt: conversie is koning. Het resultaat van een goede folder is gelijk zichtbaar in je omzetresultaat.

Bij Li Moon Retail werken we je altijd met hoofd en hart aan je reclamefolders. Een boodschap overbrengen is effectief als dat verhaal mensen raakt. Recht in het hart. Een boodschap die het hart bereikt, nestelt zich in het hoofd. Zo helpen we bedrijven en ondernemingen groeien. Ook groeien? Vertel ons vrijblijvend jouw verhaal dan vertellen wij hoe wij je daarbij helpen.

Magazine

Meer informatie? Mail Alexander!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul je het antwoordformulier in dan nemen we binnen een werkdag contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!