consumentenmarketing | Li Moon
cases-icon

strategie & identiteit

CORPORATE IDENTITY

Li Moon heeft de afgelopen jaren enkele tientallen bedrijven en ondernemingen geholpen om corporate identity en groeistrategie in lijn te brengen. Zo werken we sinds 2012 nauw samen met kraanwaterbedrijf PWN. De koers vertalen we naar de corporate identity. We gebruiken hiervoor onze eigen methode: Li Moon’s merklichaam.

IDENTITEIT VOOR KRAANWATERBEDRIJF MET EEN MILJOEN HUISHOUDENS ALS KLANT

Na een koerswijziging in 2011 was het tijd bij PWN voor een nieuwe bedrijfsidentiteit. Na een uitgebreide bureauoriëntatie koos kraanwaterbedrijf en natuurbeheerder PWN uiteindelijk voor Li Moon.

PWN is kraanwaterbedrijf en natuurbeheerder uit Noord-Holland. Het bedrijf voorziet 1 miljoen inwoners van Noord-Holland van kraanwater en ontvangt jaarlijks circa 150 duizend bezoekers in de natuurgebieden die het beheert. Sinds 2011 werken we samen aan de meest uiteenlopende marketing- en communicatieprojecten.

PWN-zomer

 

IDENTITEIT MET WATER EN NATUUR ALS BASIS

Voor PWN ontwikkelden we de identiteit waarna we de complete visuele communicatie aan de nieuwe identiteit hebben aangepast. Van wagenpark tot signing in de natuurgebieden. De nieuwe look & feel heeft een frisse en eigentijdse uitstraling, die past bij het betrokken, innovatieve karakter van het waterleidingbedrijf. PWN introduceerde de vernieuwde, door ons ontworpen bedrijfsidentiteit in 2012 en voert deze nog steeds.

CONTENTMARKETING: VAN MAGAZINES EN JAARVERSLAGEN TOT STRATEGIEVIDEO’S

Als reclamebureau zijn we strategisch en creatief sparringpartner van PWN als het gaat om communicatievraagstukken. Zo zijn we betrokken bij publicatie van het PUUR Magazine, een tijdschrift dat stakeholders en Noord-Hollanders informeert over de activiteiten en ontwikkelingen in de natuurgebieden die PWN beheert. Ook maakten wij voor PWN twee strtategievideo’s om ‘het nieuwe werken’ op het hoofdkantoor in Velsen onder de aandacht van de medewerkers te brengen.

puur-tijdschrift

ACTIEMARKETING & EVENTS

PWN organiseert veel activiteiten in de natuur, waarvoor Li Moon regelmatig de promotiematerialen ontwikkelt. Zo verzorgen we voor de Egmond Halve Marathon alle uitingen verzorgd: van sportkleding en spandoeken, tot start- en finishdoeken en suikerzakjes. Voor lokale evenementen ontwikkelden wij een 3D-spel waaraan kinderen kunnen deelnemen en ook de marketing rond de vele watertaps die PWN in Noord-Holland heeft geplaatst, is door Li Moon ontwikkeld.

PWN-zomer-tent

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

Meer informatie

Mail Alexander!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen een werkdag contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel
dummyblog

Videomarketing

Video is onmisbaar in iedere marketingstrategie

storytelling

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

Corporate website | Li Moon

Corporate website

Zo genereer je meer leads

Corporate Identity | Li Moon

Corporate identity

Maak je merk persoonlijk

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

TROTS OP ONZE MERKEN

KENNIS OM TE DELEN

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003