strategie & identiteit
CORPORATE IDENTITY
Li Moon heeft de afgelopen jaren enkele tientallen bedrijven en ondernemingen geholpen om corporate identity en groeistrategie in lijn te brengen. Zo werken we sinds 2011 nauw samen met kraanwaterbedrijf PWN. De koers vertalen we naar de corporate identity. We gebruiken hiervoor onze eigen methode: Li Moon’s merklichaam.
IDENTITEIT VOOR KRAANWATERBEDRIJF MET EEN MILJOEN HUISHOUDENS ALS KLANT
Na een koerswijziging in 2011 was het tijd bij PWN voor een nieuwe bedrijfsidentiteit. Na een uitgebreide bureauoriëntatie koos kraanwaterbedrijf en natuurbeheerder PWN uiteindelijk voor Li Moon.
PWN is kraanwaterbedrijf en natuurbeheerder uit Noord-Holland. Het bedrijf voorziet 1 miljoen inwoners van Noord-Holland van kraanwater en ontvangt jaarlijks circa 150 duizend bezoekers in de natuurgebieden die het beheert. Sinds 2011 werken we samen aan de meest uiteenlopende marketing- en communicatieprojecten.
IDENTITEIT MET WATER EN NATUUR ALS BASIS
Voor PWN ontwikkelden we de identiteit waarna we de complete visuele communicatie aan de nieuwe identiteit hebben aangepast. Van wagenpark tot signing in de natuurgebieden. De nieuwe look & feel heeft een frisse en eigentijdse uitstraling, die past bij het betrokken, innovatieve karakter van het waterleidingbedrijf. PWN introduceerde de vernieuwde, door ons ontworpen bedrijfsidentiteit in 2012 en voert deze nog steeds.
CONTENTMARKETING: VAN MAGAZINES EN JAARVERSLAGEN TOT STRATEGIEVIDEO’S
Als reclamebureau zijn we strategisch en creatief sparringpartner van PWN als het gaat om communicatievraagstukken. Zo zijn we betrokken bij publicatie van het PUUR Magazine, een tijdschrift dat stakeholders en Noord-Hollanders informeert over de activiteiten en ontwikkelingen in de natuurgebieden die PWN beheert. Ook maakten wij voor PWN twee strtategievideo’s om ‘het nieuwe werken’ op het hoofdkantoor in Velsen onder de aandacht van de medewerkers te brengen.
ACTIEMARKETING & EVENTS
PWN organiseert veel activiteiten in de natuur, waarvoor Li Moon regelmatig de promotiematerialen ontwikkelt. Zo verzorgen we voor de Egmond Halve Marathon alle uitingen verzorgd: van sportkleding en spandoeken, tot start- en finishdoeken en suikerzakjes. Voor lokale evenementen ontwikkelden wij een 3D-spel waaraan kinderen kunnen deelnemen en ook de marketing rond de vele watertaps die PWN in Noord-Holland heeft geplaatst, is door Li Moon ontwikkeld.
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.
DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?
VRAAG HET LI MOON!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met ons voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
Vertelmiddel
Videomarketing
Video is onmisbaar in iedere marketingstrategie
Storytelling
Deel de verhalen rond je merk
Corporate website
Zo genereer je meer leads
Corporate identity
Maak je merk persoonlijk
MEER WETEN OVER ONS WERK?
Zo werd Koorbiënnale The Big Sing
Wil je werken met bevlogen merkmakers? Li Moon helpt met strategie, herpositionering, vormgeving, content en online
5 redenen om videomarketing in te zetten voor je merk
Hoe kan een effectieve video campagne jouw merk versterken?
Employer branding is geen quickfix
5 tips voor een sterk werkgeversmerk