Coolsculpting-beurs
reclame-icon

vormgeving

BEURSSTAND ONTWERPEN

Een beursstand ontwerpen doe je om je merkbeleving centraal te stellen binnen de B2B en de B2C. Li Moon is in staat om een merk te vermenselijken. Zowel met grote als kleine stands is het belangrijk om de menselijke maat terug te brengen voor het aanwezige publiek.

EEN BEURSSTAND ONTWERPEN: ALLES DRAAIT OM DE STOPKRACHT

Een doeltreffend beursstand ontwerp bezit ‘stopkracht’. Een wow-factor voor passerend publiek. Maar hoe zet je andere beursstands in de schaduw van jouw ontwerp?

Een effectief beursstand ontwerp valt visueel op. Door de vorm en boodschap. Die is helder voor de klant. Relevant. Er valt ook echt iets te beleven en te ontdekken. Je ontwerp sluit aan bij je beoogde doelgroep die meer wil weten over jouw product. Net als met een tijdschrift in de kiosk of een advertentie in een magazine: hoe trek je de meeste aandacht?

B2B Marketing | Li Moon
Beursstand ontwerp voor IDorganics

De omvang van een beursstand is geen garantie voor succes. Ook met een relatief klein formaat kun je opvallen. Aan te veel stands op beurzen loop je voorbij zonder dat je het idee hebt dat je er echt iets mee moet. De kunst is om ook met minder volume toch op het netvlies te komen en blijven van je publiek. Als een stip aan de horizon.

EEN BEURSSTAND ONTWERPEN LUISTERT NAUW

Zorg voor beleving. Zet gastvrouwen en -heren in of anders artiesten, proeverijen met hapjes en drankjes. Of zelfs activiteiten buiten het gebouw zoals een ministand en het uitdelen van flyers. Maar hou wel de balans in de gaten. Een beursstand ontwerp luistert nauw en mag niet overweldigen. Het moet nieuwsgierig maken zonder af te schrikken. Maak dus subtiel gebruik van kleur, fotografie, materiaal en licht.

op-op-beurs

Beursstand ontwerp Op=Op

En ook niet onbelangrijk voor succes: zorg dat je je stand op tijd opbouwt. Dat klinkt misschien voor de hand liggend, maar vermijd dat je nog bezig bent met opbouwen terwijl de eerste bezoekers al rondlopen op de beurs. Het gebeurt echt. Dat is dodelijk voor je uitstraling van je beursstand en dus ook van je bedrijf.

Wil je weten wat voor beursstand het best bij jouw merk of bedrijf past? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak voor jouw merk of bedrijf is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met je marketingdoelstelling!

Beursstand-ontwerp-INTOS

Beursstand ontwerp INTOS

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel

Infographic-Endema

Groeistrategie

Een groeistratie vraagt om brede focus

Corporate Identity | Li Moon

Corporate identity

Maak je merk persoonlijk

dummyblog

Merkpositionering

Is jouw bedrijf klaar voor de toekomst?

Corporate website | Li Moon

Corporate website

Zo genereer je meer leads

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003