header
hoofd-hart

ONLINE

GEVONDEN!

Op zoek naar een passend antwoord voor jouw marketing- of communicatievraagstuk? Je hebt het gevonden! In het fraaie Figeestaete in Haarlem werken onze creatieven met hart & hoofd aan jouw antwoord. Neem contact op en kom gerust kennismaken!

INTERNET OF THINGS GAAT RETAIL INGRIJPEND VERANDEREN

In 2021 besteden retailers 70% van het investeringsbudget aan Internet of things-oplossingen en zelflerende automation-software. Dit is een van de conclusies in het omvangrijke Zebra Vision Study-rapport.
De onderzoekers van het Zebra Vision Study-rapport ondervroegen 1700 beleidsmakers van internationale retailers, verdeeld over alle continenten. Zij interviewden de respondenten over hun marketinginvesteringen in 2021. De ondervraagde beleidsmakers zeggen dat de investeringen in technologie zijn bedoeld om consumenten een meer intuïtieve customer experience te bieden en om meer realtime in te kunnen spelen op individuele consumentenbehoeften.

BIG DATA BELANGRIJK

70 Procent van de beleidsmakers zegt dat zij in de winkels Internet of things-oplossingen (gaan) toepassen om de customer experience te verbeteren. En dat terwijl 73 procent van de retailers een juiste interpretatie van de stroom aan big data net zo belangrijk vindt als het stroomlijnen van de overige processen.

OP ELK GEWENST MOMENT AFREKENEN

78% Procent van de retailers vindt het belangrijk om e-commerce en winkelervaringen zo te combineren en te integreren dat elk aankoopproces naadloos aansluit en de consument een omnichannel experience ervaart. Een van die oplossingen is een ‘mobiele kassa’ waarmee de consument op elk moment en op elke plek in een winkel een artikel kan scannen en afrekenen. 90% Procent van de retailers verwacht een dergelijk systeem binnen 5 jaar te hebben geïmplementeerd.

GESCHREVEN DOOR: ALEXANDER NIJEBOER
Strateeg Alexander Nijeboer is van vele markten thuis, maar met als grootste gave zijn visie op online-zaken en content- en marketingstrategieën.

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

KENNIS OM TE DELEN

Vertelmiddel

Marketing Automation | Li Moon

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

CoolSculpting-mobiel

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

contentmarketing & copywriting | Li Moon

Contentmarketing & copywriting

De kunst van het verkopen

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003