Versterk je werkgeversidentiteit

VRAAG JOUW GRATIS MERKADVIES ARBEIDS­MARKT­COMMUNICATIE AAN

Ook meer sollicitanten trekken om je vacante vacatures in te vullen?
9 van de 10 sollicitanten kijkt scherp naar je werkgeversmerk. Met
een juiste employer branding strategie vergroot je de slagkracht van
je arbeidsmarktcommunicatie. Met ons Gratis Merkadvies Arbeidsmarktcommunicatie helpen wij je graag op weg.

WAT KUN JE VERWACHTEN?

  • Binnen 2 werkdagen teruggebeld
  • Telefonische inventarisatie door onze experts
  • Een inhoudelijk voorstel binnen 5 werkdagen
merkadvies-banner-tablet

Direct je Gratis Merkadvies aanvragen

Onze experts adviseren je gratis over je arbeidsmarktcommunicatie

Het Li Moon Merkadvies Arbeidscommunicatie is gratis en vrijblijvend
* Benodigde velden

100%
Gratis en vrijblijvend.
Doe je voordeel met onze kennis!

85%
Aanvragers verdient investering in eerste jaar terug

1
Bureau voor offline- en online merkstrategie

20
Jaar ervaring met arbeidsmarkt-communicatie

Wat levert een Gratis Merkadvies arbeidsmarktcommunicatie mij op?

Hoe zorg je ervoor dat sollicitanten voor jouw bedrijf of instelling kiezen, zodat jij kunt blijven groeien? Voor ons Merkadvies kijken we hoe we jouw werkgeversmerk en de tools die je inzet kunnen verbeteren. We kijken daarbij naar de wijze hoe je medewerkers werft maar ook naar hoe je ze beter kunt behouden. Zo leiden onze adviezen altijd tot betere resultaten. Waar wacht je nog op?

DEZE MERKEN GINGEN JE VOOR

MET DEZE SIMPELE STAPPEN HELPEN We JE VERDER

identiteit banner
bril

STAP 1 Inventarisatie van jouw werkgeversmerk

Tijdens ons Gratis Merkadvies Arbeidsmarktcommunicatie nemen we de tijd om jouw bedrijf en je wensen beter te leren kennen. Onze aanpak is altijd maatwerk. Vandaar dat we je het hemd van het lijf vragen. Deze gegevens hebben we nodig om tot een voor jou zo relevant mogelijk Merkadvies voor Werkgevers te komen.

bril

STAP 2 Onze arbeidsmarktcommunicatie-experts kijken mee

Als we alle gegevens hebben verzameld, doen we research naar jouw sector.
In welke markt opereer je? Wat vinden sollicitanten belangrijk om jouw imago
als werkgever gaat? Ook kijken onze arbeidsmarktcommunicatie-experts naar welke kanalen je inzet en welke marketingmaterialen je nu gebruikt: hoe kun je jouw verhaal nog beter vertellen?

Overleggen bij de computer
identiteit banner
bril

STAP 3 We bespreken ons Gratis Merkadvies Arbeidsmarktcommunicatie

Als we ons Merkadvies hebben opgesteld, plannen we een belafspraak in.
Je ontvangt ons Merkadvies enkele dagen voor de afspraak zodat je gericht vragen kunt stellen. In het gesprek lichten we ons advies toe en delen we
ons plan-van-aanpak voor je arbeidsmarktcommunicatie met je. Zo beschik je
over alle informatie die je nodig hebt.

Deze specialisten maken je arbeidsmarktcommunicatie tot een succes

Hoe komt jouw bedrijf op de beursvloer het best tot z’n recht? Wij delen graag onze ervaring met je om van jouw beurspresentatie een succes te maken.

bea-rechthoek
Bea Mienis
Eindbaas Creatie
bea-rechthoek
Alexander Nijeboer
Strateeg
bea-rechthoek
Jago van Dooren
Art-director Video

Cases van 3 klanten die je voor gingen

Zorgmedewerkers kiezen voor Rosorum

  • Waarden Werkgeversmerk in kaart gebracht
  • Basis voor toekomstige campagnes gelegd
  • Alle vacatures vervuld
De zorg kampt met een chronische schaarste. Dat is lastig voor grote instellingen, maar nog lastiger voor kleinere, particuliere zorginitiatieven zoals Rosorum. Onbekend maakt vaak onbemind. Rosorum biedt als particuliere zorginstelling een luxe woonomgeving en een kwalitatief hoogwaardig zorg- en servicepakket.
Bij Rosorum vervulden we voor de snelgroeiende organisatie alle vacatures.
dummy@2x
IDorganics_LogoCMYK
Slimme arbeidsmarktcommunicatie voor bescheiden budget
dummy@2x
IDorganics_LogoCMYK
  • Waarden Werkgeversmerk in kaart gebracht
  • Basis voor werkgeversmerk gelegd
  • Smart Budget Aanpak
Alldoorco, specialist in bedrijfs- en garagedeuren, beschikte over een bescheiden budget om in arbeidsmarktcommunicatie te investeren. We hielpen ze met een smart budget-aanpak, zoals we dat bij Li Moon noemen.
Binnen een smart budget-aanpak helpen we je bij het opzetten van je werkgeversmerk, leggen we een solide basis voor je communicatiemiddelen en leren we je
op basis daarvan teksten en social posts zelf verder uit te werken.
Werving winkelpersoneel voor Leen Bakker
  • Waarden Werkgeversmerk in kaart gebracht
  • Basis voor toekomstige campagnes gelegd
  • Focus op online-werving en social media
Woonwinkelketen Leen Bakker had op korte termijn
een groot aantal vacatures in haar filialen te vervullen. Op basis van waardenonderzoek gaven we Leen Bakker als werkgeversmerk een nieuwe en frisse uitstraling die we vertaalden naar social media posts (Facebook, Instagram) en de vormgeving van de bedrijvenpagina op Indeed.
dummy@2x
IDorganics_LogoCMYK

Dit vragen aanvragers ons

Heb je vragen over onze aanpak? Bel of mail gerust. Hieronder vind je de meest gestelde vragen en onze antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen, twijfel je of je een Gratis Merkadvies Arbeidsmarktcommunicatie wilt aanvragen of wil je liever eerst iemand spreken? We zitten klaar om je vragen te beantwoorden.

Wie en wat is Li Moon?
Bij Li Moon werken we dagelijks aan de merkstrategie van ambitieuze bedrijven. Wij zijn sinds 2003 merkspecialist en full-service marketingbureau met een persoonlijke aanpak en een unieke, beproefde Merkmethode. Zowel voor B2C als B2B. Wil je weten waar wij voor staan? Lees dan onze filosofie.
Is het Merkadvies van jullie écht gratis?

Ja, dat is echt gratis. Anders zouden we dat niet zeggen :-). Het Merkadvies geeft je inzicht in hoe wij werken, hoe we naar jouw bedrijf kijken en hoe we jouw bedrijf verder kunnen helpen het beste personeel te vinden. Het Li Moon Merkadvies geeft jou als ondernemer een goed beeld van wat je van ons kunt verwachten en welke investering daar bij hoort. Zo bepaal je zelf of wij als partner voor jouw merk passen bij jouw ambitie, budget en behoeften.

Wat gaat er gebeuren als ik de aanvraag heb verzonden?

Dan gaat we jou binnen twee werkdagen bellen om een telefonische afspraak te plannen tussen jou en Alexander of Bea. Alexander heeft als merkstrateeg de supervisie over de merktrajecten. Bea is eindverantwoordelijk voor alle creatie binnen Li Moon.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn Employer Branding strategie. Heeft zo’n Merkadvies voor mij dan wel nut?

Als professional heb je natuurlijk goed nagedacht over je merk en de middelenstrategie die daaruit voortvloeit. Toch lees je op dit moment deze pagina. Dat vertelt ons dat je op zoek bent naar nieuwe inzichten om jouw business nieuwe impulsen te geven. Daar helpen wij je graag bij.

Ik heb al een reclamebureau. Is dat erg?

In de eerste plaats natuurlijk fijn dat je zo tevreden bent. Toch denken we dat de kans groot is dat we samen tot nieuwe inzichten komen. Die kun je dan altijd bij jouw reclamebureau neerleggen. Je bepaalt altijd zelf met wie je samenwerkt. No strings attached.

Welke informatie hebben jullie van mij nodig?
Om een Merkadvies Arbeidsmarktcommunicatie te kunnen maken, vragen we ongeveer een half uur van je tijd. Dat gesprek kan telefonisch. In dat half uur vragen we je het hemd van je lijf. Over de groeiambitie van je bedrijf, ontwikkelingen op de arbeidsmarkt in jouw bedrijfssector en over hoe jij als ondernemer naar je merk als werkgever kijkt. Hoe transparanter je in dat gesprek bent over doelstellingen, budget en factoren die je groeipotentieel beperken (de schaarste van personeel op de arbeidsmarkt bijvoorbeeld) des te relevanter ons advies voor je zal zijn. Naast de informatie die we van jou krijgen, raadplegen wij externe bronnen met marktgegevens om onze aanpak te bepalen. De informatie die je geeft, delen we uiteraard niet met derden. Hier lees je hoe we met je privacy en dataopslag omgaan.
Ik heb de rapportage van het Merkadvies ontvangen. Zit ik nou aan jullie vast?

Nee, het Merkadvies is geheel vrijblijvend. In de eerste plaats horen we natuurlijk graag wat je er aan gehad hebt. En hoe je denkt over een traject waarin we onze gezamenlijke analyse handen en voeten kunnen gaan geven. Want daar helpen we je natuurlijk graag mee. En wanneer je daar toch geen behoefte aan hebt? Voor ons was het waarschijnlijk ook een leerzame ervaring. Onze dank daarvoor!

Waarom je bij Li Moon aan het juiste adres bent

De keuze voor een bureau maak je op basis van feiten en resultaten. Bij Li Moon doen we niets liever dan het vormgeven van jouw werkgeversmerk. Dat plezier merk je als je met ons samenwerkt en zie je terug in het resultaat.


Wij helpen je om met jouw budget meer kandidaten te trekken


Wij vertalen je merk naar online- en offline-communicatie


Samenwerken met je online-bureau? Geen probleem


We denken continu met je mee

Bea-IMG_6376

Direct je Gratis Merkadvies aanvragen

Onze experts adviseren je gratis over je arbeidsmarktcommunicatie

Het Li Moon Merkadvies Arbeidscommunicatie is gratis en vrijblijvend
* Benodigde velden

DEZE MERKEN GINGEN JE VOOR

ANDERE KLANTEN OVER LI MOON

Arjan

“Jullie zijn enorm creatief, reageren snel, werken met duidelijke deadlines, zijn goed op de hoogte van huisstijl en zijn gewoon enorme lieve, gezellige mensen om mee samen te werken.”

Laura Heijmann
Marketing Operations Manager / Dienst Cabine
Transavia

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem

 Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003

Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003