Vastgoedmarketing_Tetterode
reclame-icon

strategie & identiteit

VASTGOED­MARKETING

Landelijk is de leegstand in commercieel vastgoed enorm. Li Moon helpt bedrijven en instellingen met het bedenken van alternatieve bewoning voor hun panden. Met een doortimmerd concept en de juiste vastgoedmarketing trek je huurders. Dat bewijzen projecten in diverse grote steden, zoals in Amsterdam.

VASTGOED­MARKETING BELANGRIJK BIJ COM­MERCIEEL VAST­GOED

Landelijk is de leegstand in commercieel vastgoed enorm. Bijna 17 procent van het kantooroppervlak in Nederland staat leeg. 6 Procent van de leegstaande panden staat bovendien langer dan 3 jaar leeg. Met een goed concept en vastgoedmarketing trek je huurders. Dat bewijzen projecten in meerdere grote steden, zoals Amsterdam.

OUD HOOFD­KANTOOR WORDT HIP EN HAPPENING DOOR VASTGOED­MARKETING

In Amsterdam-Nieuw West, net buiten de Amsterdamse ring, staat het oude hoofdkantoor van IBM. Het gebouw is een betonkolos dat bij de bouw in het begin van de jaren ‘70 met donkerbruin kunststof werd afgewerkt. De ramen werden voorzien van een gouden gloed. Toen IBM nog in het gebouw was gevestigd, was het gebouw al onderwerp van spot en hoon en decennia lang de klos als een van de meest lelijke kantoorgebouwen van de hoofdstad.

Toch is het daar nu hip en happening. De projectontwikkelaar keek goed naar de wensen van innovatieve ondernemers en creëerde in het gebouw een droomwereld, die met slimme marketing aan de man werd gebracht. Zie hier het succes van B.Amsterdam.

VASTGOEDMARKETING IS BELEVING

Li Moon werkt sinds 2003 regelmatig in opdracht van vastgoedeigenaren. Als merk- en marketingspecialist vertalen wij concepten voor commercieel vastgoed naar een krachtig vastgoedmerk.

Voor ieder merk geldt dat een uitgekiende strategie en de juiste marketingmix essentiële ingrediënten zijn om klanten te vinden en te binden. Dat is bij commercieel vastgoed niet anders.

OFFLINE OF ONLINE VASTGOED­MARKETING?

Een kantoorgebouw is niet zomaar een product. Het is een werkomgeving waar huurders prettig willen werken. Om het kantoor optimaal te presenteren, werken wij zowel online als offline. Online omdat websites en social media een ideaal platform bieden om commercieel vastgoed te presenteren. De online-vindbaarheid van het vastgoed is daarbij essentieel. Net zo belangrijk is een optimale beleving. In de presentatie van de beleving vormen offline en campagnes een mooie aanvulling in de marketing mix.

Wil je weten wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Vertelmiddel

Infographic-Endema

Groeistrategie

Een groeistratie vraagt om brede focus

Corporate Identity | Li Moon

Corporate identity

Maak je merk persoonlijk

CoolSculpting-mobiel

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

Corporate website | Li Moon

Corporate website

Zo genereer je meer leads

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003