audrey-site-groot
hoofd-hart
Inbound marketeer

Egbert van Sterkenburg

Egbert heeft een rijk verleden in de uitgeverswereld. Na zijn studie vond hij een advertentie in de krant voor een baan bij de VPRO. Hij startte op de afdeling marketing & sales. Daarna werd hij bij de uitgeverijen die volgden verantwoordelijk voor de lezersmarketing. Egbert weet als geen ander hoe je een product succesvol in de markt kan lanceren. Zo lanceerde hij eerder Men’s Health Magazine (na Donald Duck het meest gelezen mannenblad van Nederland). Bij Li Moon houdt Egbert zich als Inbound Marketeer bezig met de lancering van een nieuw online-platform, leadgeneratie, contentdistributie en marketing automation.

Wie zijn wij

Wij zijn Li Moon

Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

Wij delen graag onze energie en werken de beste ideeën voor je uit. Die beste ideeën ontstaan alleen als we intensief met je samenwerken. We weten: alleen samen komen we tot het beste resultaat. En resultaten tellen. Ze vormen keer op keer de basis voor onze duurzame klantrelaties.

Bea Mienis

Creatie, strategie & account

Alexander Nijeboer

Strategie, content & online

Marijke van Deijzen

Art-director & conceptontwikkeling

Jago van Dooren

Art direction, animatie & illustratie

Kim Schrijver

Senior vormgever

Romy Hendriks

Junior DTP-er & Vormgever

Bionda van den Ouden

Grafisch Vormgever

Léonie Petit

Junior (online) vormgever

Annouk Hogendoorn

Vormgeving & illustratie

ROZEMARIJN VAN VASTENHOVEN

Content Marketeer

Audrey Blankers

Kwaliteitsmanager

Isabel Jansen

Stagiaire​ dtp

Jory Reijmers

Dtp-er & vormgever

Egbert van Sterkenburg

Inbound Merkadviseur

Boudine Molenkamp

Assistent Kwaliteitsmanager
limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
 Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003

Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003