

CONTENT
GEVONDEN
LI MOON GEEFT ZICH BLOOT VOOR MOVEMBER

De (meeste) mannen van Li Moon, reclamebureau in Haarlem, dragen baarden en snorren. Maar sinds 1 november is alles anders. Li Moon geeft zich bloot. Voor de goede zaak; Movember. Stuk voor stuk namen onze mannen plaats in de stoel bij Anthony Tevreden, eigenaar van de Amsterdamse haarsalon Blue Steel. En Anthony kende geen genade. Dus mogen de mannen van Li Moon vanaf vandaag weer vanaf nul beginnen met het zorgvuldig kweken van hun Mo.

![]() |
GESCHREVEN DOOR: ALEXANDER NIJEBOER Strateeg Alexander Nijeboer is van vele markten thuis, maar met als grootste gave zijn visie op online-zaken en content- en marketingstrategieën. |
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?
VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
KENNIS OM TE DELEN

Wat is een customer journey en hoe speel je als bedrijf hierop in?
Met de customer journey heb je inzicht in de ‘reis’ die de klant aflegt bij het kopen van een dienst of product. Lees er hier meer over.

Zo zet je succesvol video in voor je merk
Video is een onmisbaar vertelmiddel voor je merk. Hoe zet je video succesvol in en wanneer kies je voor video of animatie? Li Moon legt het je graag uit.

Wat is je merkidentiteit en wat houdt het in?
Wil jij je onderscheiden van de concurrentie? Zorg dan dat je een sterke merkidentiteit hebt. Hier lees je wat dit inhoudt.

Zo herken je het verschil tussen een logo, huisstijl en merkidentiteit
De termen logo, huisstijl en merkidentiteit worden regelmatig door elkaar gehaald, terwijl ze heel verschillend zijn. Maar hoe houd je ze dan uit elkaar?
Vertelmiddel
Actiemarketing
Creatieve campagnes voor meer omzet
Merkpositionering
Is jouw bedrijf klaar voor de toekomst?
Employer branding
Van nieuwsbrief tot marketing automation
Contentabonnement
Een jaar verzekerd van goede content
MEER WETEN OVER ONS WERK?
Deel deze pagina [addtoany]