header
hoofd-hart

CONTENT

GEVONDEN

Op zoek naar een passend antwoord voor jouw marketing- of communicatievraagstuk? Je hebt het gevonden! In het fraaie Figeestaete in Haarlem werken onze creatieven met hart & hoofd aan jouw antwoord. Neem contact op en kom gerust kennismaken!

LI MOON GEEFT ZICH BLOOT VOOR MOVEMBER

movember-klein-1

De (meeste) mannen van Li Moon, reclamebureau in Haarlem, dragen baarden en snorren. Maar sinds 1 november is alles anders. Li Moon geeft zich bloot. Voor de goede zaak; Movember. Stuk voor stuk namen onze mannen plaats in de stoel bij Anthony Tevreden, eigenaar van de Amsterdamse haarsalon Blue Steel. En Anthony kende geen genade. Dus mogen de mannen van Li Moon vanaf vandaag weer vanaf nul beginnen met het zorgvuldig kweken van hun Mo.

movember-rim-snor
Rim en zijn ‘Mo’
Steun hun strijd voor de goede zaak en doneer vandaag nog een mooi bedrag voor het Movember-fonds.
GESCHREVEN DOOR: ALEXANDER NIJEBOER
Strateeg Alexander Nijeboer is van vele markten thuis, maar met als grootste gave zijn visie op online-zaken en content- en marketingstrategieën.

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

KENNIS OM TE DELEN

Vertelmiddel

Kwikfit-banden-10daagse

Actiemarketing

Creatieve campagnes voor meer omzet

dummyblog

Merkpositionering

Is jouw bedrijf klaar voor de toekomst?

kwikfit-durf-jij-echt

Employer branding

Van nieuwsbrief tot marketing automation

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003