mobiele-devices-als-nieuwe-marketing-tool-1
hoofd-hart

online

GEVONDEN!

Op zoek naar een passend antwoord voor jouw marketing- of communicatievraagstuk? Je hebt het gevonden! In het fraaie Figeestaete in Haarlem werken onze creatieven met hart & hoofd aan jouw antwoord. Neem contact op en kom gerust kennismaken!

MOBIELE DEVICES ALS NIEUWE MARKETING TOOL

Mobiele devices worden voor marketeers en ondernemers steeds belangrijkere tools voor leadgeneratie. Volgens cijfers van mediabureau Zenith Media komt in 2017 75% van al het internetverkeer van mobiele apparaten. De mobiele UX is voor Google een belangrijke factor geworden bij de indexering van zoekresultaten.

GESCHREVEN DOOR: ALEXANDER NIJEBOER
Strateeg Alexander Nijeboer is van vele markten thuis, maar met als grootste gave zijn visie op online-zaken en content- en marketingstrategieën.

MEER LEADS GENEREREN?

VERSTERK VANDAAG NOG
JE MERK MET HET LI MOON MERKLICHAAM®

START VANDAAG

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

KENNIS OM TE DELEN

Vertelmiddel

Corporate website | Li Moon

Corporate website

Zo genereer je meer leads

CoolSculpting-mobiel

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

SEO teksten | Li Moon

SEO teksten

SEO teksten vergroten je vindbaarheid | Li Moon Online

E-mail marketing | L:i Moon

E-mail marketing

Van nieuwsbrief tot marketing automation

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003