

ONLINE
GEVONDEN!
ONLINE-VIDEO IS DE TOEKOMST
De opkomst van YouTube en Netflix betekent ‘het einde van de tv-commercial’, zegt marketeer Martijn van Meel in MarketingFacts in een prikkelende column. Online-video is een volwassen opvolger. Veel reclamebureaus, vindt van Meel, weten de online-video niet op waarde te schatten. Te vaak worden er op YouTube nog gewoon tv-commercials ‘doorgeplaatst’.
![]() |
GESCHREVEN DOOR: ALEXANDER NIJEBOER Strateeg Alexander Nijeboer is van vele markten thuis, maar met als grootste gave zijn visie op online-zaken en content- en marketingstrategieën. |
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?
MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
KENNIS OM TE DELEN

Wat is een customer journey en hoe speel je als bedrijf hierop in?
Met de customer journey heb je inzicht in de ‘reis’ die de klant aflegt bij het kopen van een dienst of product. Lees er hier meer over.

Zo zet je succesvol video in voor je merk
Video is een onmisbaar vertelmiddel voor je merk. Hoe zet je video succesvol in en wanneer kies je voor video of animatie? Li Moon legt het je graag uit.

Wat is je merkidentiteit en wat houdt het in?
Wil jij je onderscheiden van de concurrentie? Zorg dan dat je een sterke merkidentiteit hebt. Hier lees je wat dit inhoudt.

Zo herken je het verschil tussen een logo, huisstijl en merkidentiteit
De termen logo, huisstijl en merkidentiteit worden regelmatig door elkaar gehaald, terwijl ze heel verschillend zijn. Maar hoe houd je ze dan uit elkaar?
Vertelmiddel
Videomarketing
Video is onmisbaar in iedere marketingstrategie
Social media
Kiezen betekent goed delen
Animaties
5 redenen om voor animatievideo te kiezen
Wervingsfilm
Aandachttrekker voor toptalent
MEER WETEN OVER ONS WERK?