ONLINE
GEVONDEN!
ONLINE-VIDEO IS DE TOEKOMST
De opkomst van YouTube en Netflix betekent ‘het einde van de tv-commercial’, zegt marketeer Martijn van Meel in MarketingFacts in een prikkelende column. Online-video is een volwassen opvolger. Veel reclamebureaus, vindt van Meel, weten de online-video niet op waarde te schatten. Te vaak worden er op YouTube nog gewoon tv-commercials ‘doorgeplaatst’.
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.
ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?
MAIL ONS!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
Hoe speel je in op een customer journey?
Met de customer journey heb je inzicht in de ‘reis’ die de klant aflegt bij het kopen van een dienst of product. Lees er hier meer over.
5 Onmisbare bronnen voor iedere marketeer
Speciaal voor elke marketeer hebben wij onze 5 beste bronnen voor je op een rijtje gezet.
Wat is je merkidentiteit en wat houdt het in?
Wil jij je onderscheiden van de concurrentie? Zorg dan dat je een sterke merkidentiteit hebt. Hier lees je wat dit inhoudt.
Zo herken je het verschil
De termen logo, huisstijl en merkidentiteit worden regelmatig door elkaar gehaald, maar hoe houd je ze dan uit elkaar?
Vertelmiddel
Videomarketing
Video is onmisbaar in iedere marketingstrategie
Social media
Kiezen betekent goed delen
Animaties
5 redenen om voor animatievideo te kiezen
Wervingsfilm
Aandachttrekker voor toptalent
MEER WETEN OVER ONS WERK?
Zo werd Koorbiënnale The Big Sing
Wil je werken met bevlogen merkmakers? Li Moon helpt met strategie, herpositionering, vormgeving, content en online