Medewerker voorstellen: Audrey
hoofd-hart

BLOG

EVEN VOORSTELLEN: ROZEMARIJN VAN VASTENHOVEN

EVEN VOORSTELLEN: ROZEMARIJN VAN VASTENHOVEN

Li Moon heeft een team van specialisten verzameld die dag in dag uit voor jou en je bedrijf klaar staan. Maar wie zijn deze mensen eigenlijk? Tijd om ze uit de schaduw te halen en aan je voor te stellen. Vandaag aan de beurt: vormgever Bionda!

GRAAG STELLEN WE ROZEMARIJN VAN VASTENHOVEN AAN JE VOOR

Rozemarijn is onze nieuwe Content Marketeer. Ze is een vrolijke, enthousiaste verschijning die met beide handen allerlei projecten oppakt. Vandaag vertelt ze iets meer over zichzelf en haar werk bij Li Moon.

ROZEMARIJN! WAT KUN JE ONS OVER JEZELF VERTELLEN?

‘’Ik ben Rozemarijn, 27 jaar en woon samen met mijn vriend in Haarlem. Ik ben sinds februari aan het werk bij Li Moon nadat ik een aantal jaar werkzaam ben geweest in de interieurbranche. Tot nu toe ben ik enorm blij met mijn nieuwe baan en heb ik het erg naar mijn zin.’’

Hoe ben jij bij Li Moon terecht gekomen?

‘’Afgelopen zomer kwam ik op de website van Li Moon terecht. Het bureau sprak me direct aan en ik besloot te solliciteren op de functie Content Marketeer. Helaas bleek ik toentertijd nog te junior te zijn voor de functie. Een half jaar later ontving ik een berichtje van Alexander dat er een nieuwe functie beschikbaar was en of ik nog geïnteresseerd was. Dat was ik zeker en voor ik het wist, was het rond.’’

JE BENT CONTENT MARKETEER BIJ LI MOON, WAT HOUDT DAT PRECIES IN?

‘’Als Content Marketeer ben ik simpel gezegd bezig met alle content die naar buiten gaat. Het grootste deel van mijn tijd bestaat uit het schrijven van teksten, maar ook met strategie en planning houd ik me bezig. Dit doe ik voor zowel klanten als voor Li Moon zelf.’’

VOOR WELKE KLANTEN BEN JE MOMENTEEL BEZIG BIJ LI MOON?

“Onlangs heb ik samen met Michel een personeelsmagazine gerealiseerd voor KwikFit. Daarnaast ben ik bezig met het realiseren van een introductiefilmpje voor Simodont en met teksten de campagnes van Amsterdam The Style Outlets. Verder ben ik veel bezig voor de social media en de website van Li Moon zelf.’’

WAT VIND JIJ HET LEUKSTE AAN HET WERKEN BIJ LI MOON?

”Wat mij zo aanspreekt in mijn werk bij Li Moon is de diversiteit aan klanten. Dit maakt de werkzaamheden afwisselend en zorgt ervoor dat geen dag hetzelfde is. Dat vind ik heerlijk!’’

WAT ZOU JE GRAAG WILLEN BEREIKEN BIJ LI MOON?

”Ik wil me nog veel verder ontwikkelen op het gebied van content marketing. Mijn vorige baan was in de retail en ik merk daardoor dat deze klanten mij ook het meest aanspreken. Toch wil ik leren hoe ik ook voor bedrijven binnen andere sectoren de juiste content kan creëren.’’

Wat doe je het liefst buiten je werk om?

”Ik laad als echt mensenmens op van onder de mensen zijn, ik ga graag uit eten en weekendjes weg. Met het huidige virus is dat dus een leuke uitdaging. Daarnaast wandel ik graag en ben ik gek op spannende films.’’

GESCHREVEN DOOR: BOUDINE MOLENKAMP
Stagiare Content & Concept. Dit veelzijdige talent zit bij Li Moon om ons te ondersteunen op het gebied van vormgeving, social media en content.

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis branding advies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

Judith-small-square
GESCHREVEN DOOR: BOUDINE MOLENKAMP
Stagiare Content & Concept. Dit veelzijdige talent zit bij Li Moon om ons te ondersteunen op het gebied van vormgeving, social media en content.
lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

KENNIS OM TE DELEN

Vertelmiddel

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
 Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003

Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003