Medewerker voorstellen: Audrey
hoofd-hart

BLOG

EVEN VOORSTELLEN: Michel in ’t Velt

Li Moon heeft een team van specialisten verzameld die dag in dag uit voor jou en je bedrijf klaar staan. Maar wie zijn deze mensen eigenlijk? Tijd om ze uit de schaduw te halen en aan je voor te stellen. Vandaag aan de beurt: vormgever Michel!

Graag stellen we Michel in ’t Velt aan je voor

Michel is onze multi-inzetbare vormgever en illustreert met gemak de ruwe ideeën van de klant naar de mooiste ontwerpen. Michel bruist van de energie en is een grote sfeermaker bij Li Moon.

Hi Michel! Wat kun je ons over jezelf vertellen?

“Ik, Michel, ben een sociaal en energiek persoon. Buiten werk ben ik graag met mijn twee kids, moedig ik Ajax aan en game ik graag met vrienden een rondje. Daarnaast heb ik brede interesse in muziek en als het weer kan sta ik in de zomer op een festival. Voor gezelligheid ben ik altijd te porren!”

Hoe ben jij bij Li Moon terecht gekomen?

“In mijn zoektocht naar een andere werkgever viel mij Li Moon gelijk op, een professioneel en gezellig reclamebureau in Haarlem. Samen met de lovende woorden van een familielid (klant bij Li Moon) waren dit de redenen om hier werk van te maken. Na de eerste gesprekken die ik met Bea had kwam ik er al snel achter dat dit precies aansloot bij de wensen die ik had.”

Je bent vormgever bij Li Moon, wat houdt dat precies in?

“Zoals het woord al zegt geef ik vorm: vorm aan mooie projecten voor diverse klanten. Sparren met de klant, die creatieve ideeën op papier zetten zodat een product of concept goed op de markt komt.”

Voor welke klanten ben je momenteel bezig bij Li Moon?

“Binnen Li Moon ben ik voornamelijk bezig met KwikFit. Voor KwikFit maak ik alle on- en offline marketing materialen, hierbij moet je denken aan folders met bijbehorende POS materialen maar ook social campagnes en video’s.”

“Buiten mijn werkzaamheden voor KwikFit ben ik ook bezig voor Amsterdam The Style Outlets, Social concept DirckIII en natuurlijk Li Moon zelf.”

Wat vind jij het leukste om te doen bij Li Moon?

“Het leukste om bij Li Moon te doen is toch wel het samenwerken en het komen tot creatieve en conceptuele klantgerichte oplossingen voor de klant. Vooral een geheel project van A tot Z te zien ontstaan geeft mij persoonlijk een trots gevoel, helemaal wanneer je je eigen creaties buiten werk tegenkomt.”

Wat zou je graag willen bereiken bij Li Moon?

“Ik vind het belangrijk dat alle teamleden van Li Moon fijn kunnen werken en hierdoor goed werk opleveren, binnen de afgesproken tijd die hiervoor staat. Want kwalitatief werk in combinatie met goede communicatie – met een niet al te lange doorlooptijd – zorgt voor een tevreden klant. En dat willen we continu blijven zien!”

Wat doe je het liefst buiten je werk om?

“Ik wil mezelf nog meer ontwikkelen in het maken van concepten voor zowel video als online media en hier uiteindelijk de onmisbare schakel willen worden. “

GESCHREVEN DOOR: BOUDINE MOLENKAMP
Stagiare Content & Concept. Dit veelzijdige talent zit bij Li Moon om ons te ondersteunen op het gebied van vormgeving, social media en content.

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis branding advies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

Judith-small-square
GESCHREVEN DOOR: BOUDINE MOLENKAMP
Stagiare Content & Concept. Dit veelzijdige talent zit bij Li Moon om ons te ondersteunen op het gebied van vormgeving, social media en content.
lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

KENNIS OM TE DELEN

Vertelmiddel

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003