Medewerker Judith Hof voorstellen
hoofd-hart

BLOG

EVEN VOORSTELLEN: JUDITH HOF

Li Moon heeft een team van specialisten verzameld die dag in dag uit voor jou en je bedrijf klaar staan. Maar wie zijn deze mensen eigenlijk? Tijd om ze uit de schaduw te halen en aan je voorstellen. Vandaag aan de beurt: content marketeer Judith Hof. 

Graag stellen we Judith Hof aan je voor

Judith is sinds anderhalve maand onze content marketeer. Als content marketeer weet Judith met haar teksten zowel het verhaal van Li Moon als dat van de klanten over te brengen naar de juiste doelgroep. Judith kom je veel op de Li Moon-website tegen met haar blogartikelen. Daarnaast werkt ze mee aan verschillende projecten voor de klanten van Li Moon. Zoals Simodont, Kwikfit of Amsterdam The Style Outlets.

Hi Judith! Wat kun je ons over jezelf vertellen?

Na de middelbare school heb ik de opleiding Journalistiek gedaan aan het Windesheim in Zwolle. Niet dat ik écht een journalist wilde worden, maar ik houd van schrijven en ben sowieso nieuwsgierig aangelegd. Na mijn afstuderen, kwam ik tot de conclusie dat een nieuwsredactie niets voor mij was. Maar wat moest ik dan?

Via verschillende baantjes kreeg ik bij mijn vorige werkgever onverhoopt de kans om aan de slag te gaan als content marketeer. En dat bleek een schot in de roos! Inmiddels doe ik dat alweer een paar jaar en ik vind het een heerlijk beroep.

Hoe ben jij bij Li Moon terecht gekomen?

Hiervoor werkte ik bij de online bank Knab. Ik was al een tijdje toe aan verandering en toen het bedrijf ging reorganiseren besloot ik rond te kijken naar iets anders. Het liefst een reclame- of marketingbureau. Zo kwam ik na een zoektocht bij Li Moon uit.

Wat me heel erg aansprak was de nuchtere en persoonlijke benadering van Li Moon. Je merkte direct dat het geen bedrijf was dat alleen maar uurtje-factuurtje werkt, maar dat ze juist heel betrokken zijn bij elke opdrachtgever. En het feit dat je veel vertrouwen en verantwoordelijkheid krijgt, vond ik ook heel prettig.

Je bent content marketeer bij Li Moon, wat houdt dat precies in?

Meestal vertel ik aan mensen dat ik een copywriter ben, maar dat ik me ook bezig houdt met het voor- en na-traject. Ik schrijf heel veel, maar van tevoren bedenk ik ook wat ik ga schrijven en waarom. Data is hierbij heel belangrijk. Na het schrijven houdt mijn werk niet op. Want ik ga dan alles monitoren, analyseren en eventueel optimaliseren.

Op deze manier creëer ik nieuwe content, maar blijf ik ook bezig met content die al een tijdje live staat. Schrijven vormt echt de hoofdtaak van mijn functie. Maar ik houd me ook bezig met andere zaken. Zoals met bijvoorbeeld videoproducties.

Wat is jouw specialiteit?

Ik vind van mezelf dat ik goed ben in het begrijpelijk maken van onbegrijpelijke zaken. Bij Li Moon is dat nog niet heel erg naar voren gekomen, maar het is iets wat ik bij Knab heb geleerd. Hoe vertel je op een eenvoudige wijze aan iemand wat phishing inhoudt. Of een arbeidsongeschiktheidsverzekering?

In het begin was dat best even zoeken, maar inmiddels heb ik het goed onder de knie. Dit kan ik mooi meenemen als Li Moon een klant heeft die in een heel specialistisch werkveld actief is.

Wat vind jij het leukste om te doen bij Li Moon?

Op dit moment vind ik vooral de diversiteit van het werk bij Li Moon heel leuk. Geen dag is hetzelfde. Dat komt doordat ik de ene dag voor DRG een script opstel, terwijl ik de andere dag non-stop overleg voer over Kwikfit.

Af en toe vraagt dat om heel snel schakelen, maar het is wel lekker gevarieerd. Iets wat ik juist miste bij mijn functie bij de bank. De kans dat ik hier een vaste routine krijg, is klein.

Wat zou je graag willen bereiken bij Li Moon?

Op dit moment ben ik bezig met een optimalisatieplan voor de website. Wat ik heel graag wil bereiken is dat deze website uiteindelijk strak in elkaar zit, volgens de meest recente normen. Dat gaat er voor zorgen dat de site het nog beter gaat doen bij Google en dat Li Moon overal in de top 3 staat als mensen zoeken op termen als ‘merkidentiteit’ of ‘branding agency’, de specialismen van Li Moon.

Ook wil ik natuurlijk veel mooie projecten opleveren met mijn collega’s. Zodat we met z’n allen ergens op kunnen terugkijken met een “dat hebben wij gedaan” gevoel.

Wat doe je het liefst buiten je werk om?

Ik loop graag hard! Op dit moment iets minder actief dan een jaar geleden, want ik vind het leuk om te trainen voor hardloopwedstrijden zoals de Dam tot Damloop. Helaas zijn die dit jaar allemaal geannuleerd. Daarnaast rijd ik motor en kijk ik graag film. Ik verzamel ook dvd’s. Ja, ik weet dat streamingsdiensten bestaan, maar er gaat toch echt niets boven zo’n kastenwand vol met films.

GESCHREVEN DOOR: JUDITH HOF
Content Marketeer Judith houdt zich bezig met allerlei vormen van content. Zowel voor Li Moon als voor onze klanten.

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

KENNIS OM TE DELEN

Vertelmiddel

Marketing Automation | Li Moon

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

CoolSculpting-mobiel

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

storytelling

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003