Boudine Molenkamp
hoofd-hart

BLOG

EVEN VOORSTELLEN: BOUDINE MOLENKAMP

Li Moon heeft een team van specialisten verzameld die dag in dag uit voor jou en je bedrijf klaar staan. Maar wie zijn deze mensen eigenlijk? Tijd om ze uit de schaduw te halen en aan je voorstellen. Vandaag aan de beurt: stagiaire Boudine Molenkamp!

Graag stellen we Boudine Molenkamp aan je voor

Boudine is een van onze nieuwste aanwinsten. Als student Media, Informatie & Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam, komt ze ons team versterken als stagiaire Content & Concept.

Hi Boudine! Kun je misschien vertellen hoe je hier terecht bent gekomen?

“Na de middelbare school wist ik niet goed welke richting ik op moest. Na het bezoeken van flink wat open dagen, kwam ik uiteindelijk bij de opleiding Communicatie uit in Leiden. Helaas merkte ik na een tijdje dat dit niet bij mij paste. Ik kon er mijn creativiteit niet kwijt, dus ik besloot te stoppen.”

“Opnieuw ging ik open dagen af en zo kwam ik bij mijn huidige studie uit. Dat bleek een schot in de roos. Ik kreeg de kans om me meer te specialiseren en ontdekte mijn liefde voor grafische vormgeving en het bedenken van concepten. Toen ik eenmaal op zoek ging naar een stage, sloot Li Moon precies aan bij wat ik zocht.”

Waarom solliciteerde je naar een stageplek bij Li Moon?

“Ik zocht voor mijn stageplek een branding- of reclamebureau dat ook iets deed met conceptontwikkeling. Dat sluit tenslotte aan bij mijn opleiding en op die manier kon ik uitzoeken of deze richting in de praktijk ook bij mij paste. Een project op school is tenslotte toch iets anders dan het echte werk.”

“Vervolgens ging ik op zoek naar een bureau in mijn regio en zo kwam ik bij Li Moon uit. Toen ik de website van Li Moon las vond ik dat heel tof, want dit bedrijf doet echt z’n eigen ding. De visie van het bedrijf, de manier waarop hier merkontwikkeling wordt benaderd vanuit het Merklichaam en hoe Li Moon met klanten omgaat. Dat trok me erg aan.”

Waar houd je je bij Li Moon allemaal mee bezig?

“Een van mijn belangrijkste opdrachten is de naam van Li Moon bekender maken. Dit doe ik op verschillende manieren. Zo ben ik bezig om Li Moons social media een boost te geven en ga ik een podcastserie maken met lokale ondernemers uit Haarlem. Vooral die podcast is een mooie manier om Li Moon meer publiciteit te geven hier in de regio. Verder wil ik hier meer leren over conceptontwikkeling en hoe dat werkt in de praktijk.”

Hoe bevalt het tot nu toe?

“Het bevalt heel goed. Helaas werken we nu weer grotendeels vanuit huis, maar de sfeer in de eerste weken op kantoor was echt heel prettig. De collega’s zijn gezellig en er is ook ruimte om met elkaar te kletsen. Zo leer je elkaar tenminste kennen. Daarnaast krijg ik toffe dingen om te doen, ik kan lekker aan het werk.”

Wat hoop je bij Li Moon te bereiken?

“Ik hoop vooral veel te leren. Zodat ik aan het eind meer ervaring heb en mezelf verder kan brengen in het werkveld. Ook is het een goede manier om m’n portfolio aan te vullen. En uiteraard hoop ik een mooie tijd te hebben, waar ik met een goed gevoel op kan terugkijken.”

Je hebt natuurlijk ook een leven buiten je stage om, wat doe je dan het liefst?

Ik hou heel erg van fotograferen en dan vooral landschaps- en portretfotografie.. Daarnaast vind ik het leuk steden te bezoeken waar ik nog niet eerder geweest ben. Nieuwe plekken ontdekken, lekker ronddwalen. Heerlijk!

Bedankt Boudine, en succes met je stage!

GESCHREVEN DOOR: JUDITH HOF
Content Marketeer Judith houdt zich bezig met allerlei vormen van content. Zowel voor Li Moon als voor onze klanten.

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

KENNIS OM TE DELEN

Vertelmiddel

Marketing Automation | Li Moon

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

CoolSculpting-mobiel

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

storytelling

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003