Medewerker voorstellen: Audrey
hoofd-hart

BLOG

EVEN VOORSTELLEN: Bionda van den ouden

Li Moon heeft een team van specialisten verzameld die dag in dag uit voor jou en je bedrijf klaar staan. Maar wie zijn deze mensen eigenlijk? Tijd om ze uit de schaduw te halen en aan je voor te stellen. Vandaag aan de beurt: vormgever Bionda!

GRAAG STELLEN WE BIONDA VAN DEN OUDEN AAN JE VOOR

Bionda is onze gloednieuwe grafisch vormgever. Ze is een kei in het opzetten van huisstijlen en weet elk idee om te zetten naar een visueel pareltje. Extra leuk, het grafisch vormgeven heeft ze zichzelf aangeleerd!

BIONDA! WAT KUN JE ONS OVER JEZELF VERTELLEN?

”Mijn naam is Bionda. Afkomstig uit een dorpje vlakbij Rotterdam en sinds een aantal jaar woonachtig in het mooie Haarlem. Naast dat ik mijn creativiteit uit in mijn werk, ben ik ook gek op schilderen en fotograferen. Daarnaast ben ik voor een goede serie of film ook altijd te porren.’’

Hoe ben jij bij Li Moon terecht gekomen?

“Ik kwam de vacature tegen op de website van Li Moon en heb direct gesolliciteerd. Niet alleen de functie sprak me enorm aan, maar ook de mensen. Het zag eruit als een leuke groep mensen waar ik zeker tussen zou passen. Daar bleek Li Moon gelukkig ook zo over te denken.’’

JE BENT VORMGEVER BIJ LI MOON, WAT HOUDT DAT PRECIES IN?

”Als grafisch vormgever bij Li Moon ben ik bezig met het bedenken en uitwerken van huisstijlen. Hierbij vormt het merklichaam de basis en is het mijn taak om dit uit te werken in een volledige huisstijl. Denk hierbij aan het ontwerpen van een logo, het kiezen van kleuren en lettertypen en het kiezen van passend beeldmateriaal.”

VOOR WELKE KLANTEN BEN JE MOMENTEEL BEZIG BIJ LI MOON?

“Tot nu toe ben ik vooral bezig geweest met de huisstijlen van Thalassa en Stracke Vastgoed. Beide verschillende bedrijven met een hele andere doelgroep. Het werken voor verschillende klanten spreekt me erg aan.”

WAT VIND JIJ HET LEUKSTE AAN HET WERKEN BIJ LI MOON?

”Wat mij het meest aanspreekt is de diversiteit van mijn werkzaamheden. De klanten komen doorgaans uit hele andere branches en dit vraagt elke keer om een andere aanpak.”

WAT ZOU JE GRAAG WILLEN BEREIKEN BIJ LI MOON?

”Ik ambieer niet een bepaalde functie, maar ik vind het belangrijk om mijn kennis te vergroten door samen te werken met mijn collega’s. Het lijkt me erg fijn als je zo op elkaar ingespeeld bent dat je samen keer op keer een goed product weet op te leveren.”

Wat doe je het liefst buiten je werk om?

”Buiten werk ben ik stiekem een echte gamer. Niet alleen online games, maar ook bordspelletjes doe ik graag. Het is zelfs mijn droom ooit een bordspel te ontwerpen, dat lijkt me zo gaaf.’’

GESCHREVEN DOOR: ROZEMARIJN VAN VASTENHOVEN
Vol enthousiasme en vrolijkheid gaat onze Content Marketeer Rozemarijn geen uitdaging uit de weg. Een echte aanpakker die gek is op de veelzijdigheid van haar werk.

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis branding advies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

Judith-small-square
GESCHREVEN DOOR: ROZEMARIJN VAN VASTENHOVEN
Vol enthousiasme en vrolijkheid gaat onze Content Marketeer Rozemarijn geen uitdaging uit de weg. Een echte aanpakker die gek is op de veelzijdigheid van haar werk.
lisly-thumb-3

DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?

VRAAG HET ALEXANDER!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

KENNIS OM TE DELEN

Vertelmiddel

Marketing automation

Haal optimaal rendement uit je leads

E-commerce

8 voorwaarden om je platform te laten slagen

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003