Jouw Reclame Hoofdkwartier
Merkstrategie
Unieke verhalen voor Blozo
Merkstrategie

Li Moon heeft de afgelopen jaren tientallen bedrijven en ondernemingen geholpen om de merkstrategie uit te werken. Of het nu gaat om branding, corporate identity of een positionering. Het Li Moon Merklichaam is een krachtige methode om alle finesses van een merk in kaart te brengen. Op basis van deze methode werken we jouw merkstrategie verder uit.

Zo werken wij aan jouw merkstrategie, positionering & identiteit

Jouw bedrijf of merk is uniek. Is dat unieke, eigen karakter van jouw bedrijf wel voldoende zichtbaar in de markt? Voor merkstrategie, positioneringsvraagstukken en het ontwikkelen van bedrijfsidentiteiten gebruiken wij het Li Moon Merklichaam, een beproefde merkmethode. Zo is je merk klaar voor de toekomst.

Hoe werk je consequent en doeltreffend een merk uit? Het Li Moon Merklichaam© brengt alle essentiële eigenschappen van je merk krachtig in kaart. Bij Li Moon gebruiken we deze methode bij een positionering, om je branding op te tuigen of als basis voor je corporate identity. Ook geven we je tools om de methode als kompas voor de interne organisatie te gebruiken en om consequent aan je merk te blijven werken.

Een eigen, beproefde merkmethode

Bij Li Moon werken we dagelijks aan de corporate identity van diverse (middel)grote bedrijven en de identiteit van interessante merken. Nu zijn er de afgelopen decennia door marketeers en communicatiewetenschappers tal van methoden ontwikkeld om een merk doeltreffend uit te werken. In de praktijk vonden we de modellen waarmee we aan de slag gingen lang niet altijd even nauwkeurig. Vandaar dat we bij Li Moon onze eigen merkmethode ontwikkelden: het Li Moon Merklichaam©.

Wat als jouw merk een mens was?

Tijdens een merksessie volgens de Li Moon Merklichaam-methode gaan we dieper in op de vraag: wat als jouw merk een mens was? We stellen je vragen over de persoonlijkheid van je merk, waarden die jouw merk belangrijk vindt en talenten waarover jouw merk beschikt. Zo gaat jouw merk leven en wordt het een tastbaar en herkenbaar ‘persoon’. Hoe beter medewerkers of klanten begrijpen waar jouw merk voor staat, des te effectiever is de communicatie.
Het merkbeeld dat tijdens een merksessie ontstaat vormt dan ook een ideaal vertrekpunt voor je merk- of communicatiestrategie, zowel buiten de organisatie als erbinnen – bij interne communicatietrajecten.

Bij Li Moon ontwikkelen we je merkstrategie met hoofd en hart. Een boodschap overbrengen is effectief als dat verhaal mensen raakt. Recht in het hart. Een boodschap die het hart bereikt, nestelt zich in het hoofd. Zo helpen we bedrijven en ondernemingen groeien. Ook groeien? Vertel ons vrijblijvend jouw verhaal dan vertellen wij hoe wij je daarbij kunnen helpen.

Meer informatie? Mail Alexander!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Maak een afspraak met Alexander voor een vrijblijvend voorstel. Vul je het antwoordformulier in dan nemen we binnen een werkdag contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!