LM_Merklichaam_basis
Groeien met jouw merk?

GRATIS MERKADVIES
VOOR JOUW MERK

Wil je je bedrijf recessie-klaar maken of heb je ambitieuze groeiplannen? Benut je als ondernemer je onderscheidend vermogen (nog) wel optimaal? Hoe vertel je de boodschap van je bedrijf? Zet je de juiste kanalen in? Bij Li Moon kijken we vrijblijvend met je mee en helpen we je op weg. Profiteer nu van een Gratis Merkadvies.

Ja, ik wil graag een gratis merkadvies

Laat maar eens zien hoe ik mijn merk een boost kan geven

Het Li Moon Merkadvies is gratis en vrijblijvend       * Benodigde velden

De wijze waarop jouw bedrijf zich in de markt onderscheidt, is van doorslaggevend belang. Zeker als de concurrentie in jouw markt toeneemt. Je merk is een krachtig wapen en branding is dan ook alles behalve een reclamepraatje.
Als Merkmakers sinds 2003 kennen we de keuzes die jij moet maken om te groeien met je merk. Zo blijf je de concurrentie voor en maak je je bedrijf recessie-proof.
Samen onderzoeken we waar je nu staat. En waar je heen wilt. Wat zou je kunnen verbeteren? We helpen je direct met tips en adviezen. Gratis, zonder verplichtingen. Waar wacht je nog op?
Dagelijks werken we aan deze merken:

Welke belofte doet jouw merk?

En kan jouw merk die belofte waarmaken? Gebruik je de juiste marketingkanalen om je belofte uit te dragen? Wil je groeien met je merk, dan moet ieder detail kloppen.

Bij Li Moon werken we corporate en brand identity uit voor ambitieuze bedrijven en instellingen. Dat doen we al jaren met onze eigen methode. Het Li Moon Merklichaam hebben wij speciaal ontwikkeld voor ondernemers zoals jij – ondernemers met een drive om te groeien.

IMG_5466-design-thinking-klein

Met het Het Li Moon Merklichaam maken we je merk inzichtelijk en helpen we je groeien. Wij zijn merkmakers en zo kijken we ook naar je bedrijf. Nuchter, op zoek naar slimme oplossingen en een praktische aanpak. Bij ons geen vuistdikke rapporten of vetbetaalde consultants: we weten dat jouw groeibudget uit krappe marges moet komen.

Een belangrijk onderdeel van onze methode is de merksessie. Tijdens de merksessie brengen we jouw merkwaarden in kaart. We gebruiken die merkwaarden vervolgens om de strategie voor jouw merk te bepalen en te vertalen die naar een middeleninzet-op-maat. Ook ontwerpen onze specialisten jouw logo en huisstijl op de basis van de merkwaarden uit de merksessie. Uiteindelijk stemmen we zo vormgeving, marketing en merkverhalen zorgvuldig op elkaar af met als uiteindelijk doel het genereren van gekwalificeerde leads en omzet.

consumentenmarketing | Li Moon

One-Stop-Shop voor je merk

De vormgeving van je merkidentiteit zit standaard in ons pakket. Dit betekent dat je altijd kunt rekenen op een professioneel ontworpen en onderscheidend vormgegeven huisstijl en beeldmerk (logo) als basis van je merk en een overeenkomstige, functionele website die bij je doelstellingen past. En uiteraard leveren we onze ontwerpen altijd rechtenvrij op. Dat geldt voor alle marketingmiddelen die we voor je realiseren. Een volledig overzicht van alle middelen die we ontwikkelen voor klanten vind je hier. Li Moon is een one-stop-shop voor ambitieuze ondernemers. Als merkmakers helpen we jouw merk graag verder groeien. Vraag nu je GRATIS MERKADVIES aan.

OVER HET GRATIS LI MOON MERKADVIES

Deze vragen stellen ondernemers ons het meest.

Wie en wat is Li Moon?
Bij Li Moon werken we dagelijks aan de merkstrategie van ambitieuze bedrijven. Wij zijn sinds 2003 merkspecialist en full-service marketingbureau met een persoonlijke aanpak en een unieke, beproefde Merkmethode. Zowel voor B2C als B2B. Wil je weten waar wij voor staan? Lees dan onze filosofie.
Is het Merkadvies van jullie écht gratis?

Ja, dat is echt gratis. Anders zouden we dat niet zeggen :-). Het Merkadvies geeft je inzicht in hoe wij werken, hoe we naar jouw bedrijf kijken en hoe we jouw bedrijf verder kunnen helpen. Het Li Moon Merkadvies geeft jou als ondernemer een goed beeld van wat je van ons kunt verwachten en welke investering daar bij hoort. Zo bepaal je zelf of wij als partner voor jouw merk passen bij jouw ambitie, budget en behoeften.

Wat gaat er gebeuren als ik de aanvraag heb verzonden?

Dan gaat bij ons direct een belletje rinkelen en sturen we Alexander of Bea op je af! Alexander heeft als merkstrateeg alle de supervisie over merktrajecten. Bea is eindverantwoordelijk voor alle creatie binnen Li Moon. Alexander of Bea neemt binnen twee werkdagen contact met je op om een afspraak voor een Merkadvies in te plannen.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn merkbeleid. Heeft zo’n Merkadvies voor mij dan wel nut?

Als professional heb je natuurlijk goed nagedacht over je merk en de middelenstrategie die daaruit voortvloeit. Toch lees je op dit moment deze pagina. Dat vertelt ons dat je op zoek bent naar nieuwe inzichten om jouw business nieuwe impulsen te geven. Daar helpen wij je graag bij.

Ik heb al een reclamebureau. Is dat erg?

In de eerste plaats natuurlijk fijn dat je zo tevreden bent. Toch denken we dat de kans groot is dat we samen tot nieuwe inzichten komen. Die kun je dan altijd bij jouw reclamebureau neerleggen. Je bepaalt altijd zelf met wie je samenwerkt. No strings attached.

Welke informatie hebben jullie van mij nodig?
Om een Merkadvies te kunnen maken, vragen we ongeveer een half uur van je tijd. Dat gesprek kan telefonisch. In dat half uur vragen we je het hemd van je lijf. Over de groeiambitie van je bedrijf, ontwikkelingen in jouw markt en over hoe jij als ondernemer naar je bedrijf en merk kijkt. Hoe eerlijker je in dat gesprek bent over doelstellingen, budget en factoren die je groei potentieel beperken (de schaarste van personeel op de arbeidsmarkt bijvoorbeeld) des te relevanter ons Merkadvies voor je is. Naast de informatie die we van jou krijgen, raadplegen wij externe bronnen met marktgegevens om onze aanpak te bepalen. De informatie die je geeft, delen we uiteraard niet met derden. Hier lees je hoe we met je privacy en dataopslag omgaan.
Ik heb de rapportage van het Merkadvies ontvangen. Zit ik nou aan jullie vast?

Nee, het Merkadvies is geheel vrijblijvend. In de eerste plaats horen we natuurlijk graag wat je er aan gehad hebt. Hoe denk je over een traject waarin we onze gezamenlijke analyse handen en voeten kunnen gaan geven? Daar helpen we je graag mee. En indien niet? Voor ons was het waarschijnlijk ook een leerzame ervaring. Onze dank daarvoor!

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003