KOM STERKER UIT DE CRISIS
LM_Merklichaam_basis

MET ONS GRATIS MERKADVIES

Barre en onzekere tijden zijn het. Eén ding is zeker: de dag komt dat we weer terug gaan naar normaal. Zaak is dat je nú je tijd strategisch en effectief gebruikt. Zo zet je dán jouw merk op pole position. Daar helpen wij je bij Li Moon graag mee.
LM_Merklichaam_basis
merkadvies

YES! IK WIL EEN GRATIS MERKADVIES

Jouw merk sterker uit de crisis?
Wij maken het plan voor je
Het Li Moon Merkadvies is gratis en vrijblijvend
* Benodigde velden
Dagelijks werken we aan deze merken:

Welke belofte doet jouw merk?

Als ondernemer vertel je soms een ander verhaal dan je medewerkers beleven, klanten ervaren of prospects willen horen. Om je bedrijf klaar voor de toekomst te kunnen houden, is de juiste merkstrategie noodzakelijk.

Als Merkmakers sinds 2003 kennen we de keuzes die jij moet maken om te je merk te versterken. Zo blijf je de concurrentie voor in moeilijke tijden en maak je je bedrijf klaar voor een nieuwe lente.

Samen onderzoeken we waar je nu staat. En waar je heen wilt. Wat kun je verbeteren? We helpen je direct met tips en adviezen. Gratis, zonder verplichtingen. Pak die kans!

FAQ

Wie en wat is Li Moon?
Bij Li Moon werken we dagelijks aan de merkstrategie van ambitieuze bedrijven. Wij zijn sinds 2003 merkspecialist en full-service marketingbureau met een persoonlijke aanpak en een unieke, beproefde Merkmethode. Zowel voor B2C als B2B. Wil je weten waar wij voor staan? Lees dan onze filosofie.
Is het Merkadvies van jullie écht gratis?

Ja, dat is echt gratis. Anders zouden we dat niet zeggen :-). Het Merkadvies geeft je inzicht in hoe wij werken, hoe we naar jouw bedrijf kijken en hoe we jouw bedrijf verder kunnen helpen. Het Li Moon Merkadvies geeft jou als ondernemer een goed beeld van wat je van ons kunt verwachten en welke investering daar bij hoort. Zo bepaal je zelf of wij als partner voor jouw merk passen bij jouw ambitie, budget en behoeften.

Wat gaat er gebeuren als ik de aanvraag heb verzonden?

Dan gaat bij ons direct een belletje rinkelen en sturen we Alexander of Bea op je af! Alexander heeft als merkstrateeg alle de supervisie over merktrajecten. Bea is eindverantwoordelijk voor alle creatie binnen Li Moon. Alexander of Bea neemt binnen twee werkdagen contact met je op om een afspraak voor een Merkadvies in te plannen.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn merkbeleid. Heeft zo’n Merkadvies voor mij dan wel nut?

Als professional heb je natuurlijk goed nagedacht over je merk en de middelenstrategie die daaruit voortvloeit. Toch lees je op dit moment deze pagina. Dat vertelt ons dat je op zoek bent naar nieuwe inzichten om jouw business nieuwe impulsen te geven. Daar helpen wij je graag bij.

Ik heb al een reclamebureau. Is dat erg?

In de eerste plaats natuurlijk fijn dat je zo tevreden bent. Toch denken we dat de kans groot is dat we samen tot nieuwe inzichten komen. Die kun je dan altijd bij jouw reclamebureau neerleggen. Je bepaalt altijd zelf met wie je samenwerkt. No strings attached.

Welke informatie hebben jullie van mij nodig?
Om een Merkadvies te kunnen maken, vragen we ongeveer een half uur van je tijd. Dat gesprek kan telefonisch. In dat half uur vragen we je het hemd van je lijf. Over de groeiambitie van je bedrijf, ontwikkelingen in jouw markt en over hoe jij als ondernemer naar je bedrijf en merk kijkt. Hoe eerlijker je in dat gesprek bent over doelstellingen, budget en factoren die je groei potentieel beperken (de schaarste van personeel op de arbeidsmarkt bijvoorbeeld) des te relevanter ons Merkadvies voor je is. Naast de informatie die we van jou krijgen, raadplegen wij externe bronnen met marktgegevens om onze aanpak te bepalen. De informatie die je geeft, delen we uiteraard niet met derden. Hier lees je hoe we met je privacy en dataopslag omgaan.
Ik heb de rapportage van het Merkadvies ontvangen. Zit ik nou aan jullie vast?

Nee, het Merkadvies is geheel vrijblijvend. In de eerste plaats horen we natuurlijk graag wat je er aan gehad hebt. Hoe denk je over een traject waarin we onze gezamenlijke analyse handen en voeten kunnen gaan geven? Daar helpen we je graag mee. En indien niet? Voor ons was het waarschijnlijk ook een leerzame ervaring. Onze dank daarvoor!

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003