Zo vertel je jouw merkverhaal het best
VRAAG JOUW
GRATIS CONTENT
ADVIES AAN
Als bedrijf wil je onderscheidend zijn. Alleen dan ga je meer verkopen, groeien en (meer) winst maken. Vandaar dat veel bedrijven steeds vaker inzetten op content marketing. Hoe vertel je jouw boodschap het best? Met video, op social media of je website? Hoe verwerf je zoveel mogelijk leads? Met ons Gratis Content Advies helpen we je graag op weg.

WAT KUN JE VERWACHTEN?

  • Binnen 2 werkdagen teruggebeld
  • Telefonische inventarisatie door onze experts
  • Een inhoudelijk voorstel binnen 5 werkdagen
merkadvies-banner-tablet

Direct je Gratis Content Advies aanvragen

Waardevol advies van onze content creators. Helemaal gratis!


* Benodigde velden

100%
Gratis en vrijblijvend.
Doe je voordeel met onze kennis!

1
Bureau voor je offline- en online-contentcreatie

16
Content creators staan voor je klaar

20
Jaar ervaring met contentproductie

Ontvang Gratis Li Moon Bullit Journal Bij Je Gratis Content Advies

bullit-journal

Ontvang Gratis Li Moon Bullet Journal Bij Je Gratis Content Advies

Je kent ze vast wel van Instagram: bullet journals zijn op dit moment ontzettend populair. Bij Li Moon ontwierpen we een eigen bullet journal. Voor zakelijk gebruik. Je krijgt deze nu opgestuurd als je een Gratis Content Advies aanvraagt.
Gewoon, omdat we het leuk vinden om iets extra’s te doen. Zo werken we ook samen met onze opdrachtgevers aan meer klanten, meer omzet en de groei van het bedrijf. Nooit op routine, maar altijd met de drive om iets extra’s te doen. Vandaar ook dat onze adviezen gewoon gratis zijn.

DEZE MERKEN GINGEN JE VOOR

MET DEZE SIMPELE STAPPEN HELPEN We JE VERDER

identiteit banner
bril

STAP 1 Inventarisatie van de content-mogelijkheden bij jouw bedrijf

Tijdens ons Gratis Content Advies nemen we de tijd om jouw bedrijf, je visie als ondernemer en je doelstellingen beter te leren kennen. Ook kijken we naar je doelgroep en je beschikbare budget. Onze aanpak is altijd maatwerk. Vandaar dat we je het hemd van het lijf vragen. Deze gegevens hebben we nodig om tot een voor jou zo relevant mogelijk Gratis Content Advies te komen.

bril

STAP 2 Onze communicatiedeskundigen kijken mee

Als we alle gegevens hebben verzameld, doen we research naar jouw sector. In welke markt opereer je? Wat voor informatie vinden jouw klanten belangrijk? Ook kijken onze content creators welke kanalen je al inzet en welke verhalen je al vertelt. Hoe kun je bedrijfsverhalen beter en voor jouw belangrijke doelgroepen relevanter vertellen? Meer leads genereren?

identiteit banner
identiteit banner
bril

STAP 3 We bespreken ons Gratis Content Advies

Als we onze Gratis Content Advies hebben opgesteld, plannen we een belafspraak in. Je ontvangt ons Gratis Content Advies enkele dagen voor de afspraak zodat je gericht vragen kunt stellen. In het gesprek lichten we ons Gratis Content Advies toe en delen we ons plan-van-aanpak met je. Zo beschik je over alle informatie die je nodig hebt.

Deze specialisten maken de content van je bedrijf tot een succes

Bij Li Moon vertellen we dagelijks de verhalen van mooie merken. Wij delen graag onze ervaring met je om van jouw contentstrategie een succes te maken.

bea-rechthoek
Alexander Nijeboer
Contentstrateeg
bea-rechthoek
Jago van Doorn
Art-director Video
bea-rechthoek
Michel in ‘t Velt
Social Media-specialist
bea-rechthoek
Douwe Janssen
Content creator

Cases van 3 klanten die je voor gingen

75 Jaar Dirk van den Broek: vertel je geschiedenis!

  • Campagne liep ruim een jaar
  • Zowel online als wekelijks in print
  • Bijzondere merkverhalen in video
De loyaliteit van consumenten is emotie. Een emotionele binding zorgt voor meer aandacht, meer aankopen en een kleinere prijsgevoeligheid. Consumenten hebben vaak wel een band met hun supermarkt, maar dat is nog geen loyaliteit. Wij vonden 75 Jaar Dirk Supermarkten een mooi moment om de klantenbinding in loyaliteit om te zetten.
Met een zo breed mogelijke mix aan kanalen en een efficiënte inzet van content marketing versterkten wij het merk door het DNA van de supermarktketen voor de toekomst te borgen. Voor consumenten maar ook voor leveranciers en het eigen personeel.
dummy@2x
IDorganics_LogoCMYK
Content waar je blij van wordt
IDorganics_LogoCMYK
  • Campagne liep ruim anderhalf jaar
  • Content campagne om merk te versterken
  • Content zorgt voor hogere klantwaardering
Een autobedrijf als KwikFit verdient zijn geld met de verkoop van autobanden en APK- en onderhoudsbeurten. In de videoserie Oh Zit Dat Zo leggen KwikFit-monteurs uit wat consumenten zelf kunnen als het gaat om kosten te besparen en veiligheid. Waarom is het slim om ook in de winter je airco te gebruiken? De content-serie werd goed gewaardeerd en onderschreef de merkstrategie van KwikFit, die met de pay-off Service waar je blij van wordt inzet op service en klanttevredenheid.
Een nieuwe koers vertel je met content
  • Content in het kader van veranderingstraject
  • Passende campagne, contentstrategie en communicatiemiddelen
  • Video met PWN-medewerkers in hoofdrollen
Het was even wennen voor de PWN-ers toen PWN na een grondige verbouwing een kantoor met flexibele werkplekken introduceerde. PWN is het kraanwater- en natuurbedrijf dat ruim 1 miljoen huishoudens in Noord-Holland van drinkwater voorziet. Li Moon verzorgt sinds 2012 alle corporate communicatie van PWN en ontwikkelde een interne content campagne ter introductie van het nieuwe werken, met infographics, een themacampagne en 2 themavideo’s waar PWN-medewerkers in hoofdrollen schitterden. Serieuze strategie met humor verteld.
dummy@2x
IDorganics_LogoCMYK

Dit vragen aanvragers ons

Heb je vragen over onze aanpak? Bel of mail gerust. Hieronder vind je de meest gestelde vragen en onze antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen, twijfel je of je een Gratis Content Advies wilt aanvragen of wil je liever eerst iemand spreken? We zitten klaar om je vragen te beantwoorden.
Wie en wat is Li Moon?
Bij Li Moon werken we dagelijks voor een reeks van ambitieuze bedrijven. Wij zijn sinds 2003 merkspecialist en full-service marketingbureau met een persoonlijke aanpak en een unieke, beproefde Merkmethode. Zowel voor B2C als B2B. Wil je weten waar wij voor staan? Lees dan onze filosofie.
Is het Content Advies van jullie écht gratis?

Ja, dat is echt gratis. Anders zouden we dat niet zeggen :-). Het advies geeft je inzicht in hoe wij werken en hoe we naar jouw bedrijf kijken. Hoe we je verder kunnen helpen met een contentstrategie die jouw bedrijf op een relevante plek met relevante content zo goed mogelijke over het voetlicht brengt. Die je helpt zoveel mogelijk marketing leads te verwerven. Het Li Moon Content Advies geeft jou als ondernemer een goed beeld van wat je van ons kunt verwachten en welke investering daar bij hoort. Zo bepaal je zelf of wij als partner voor jouw merk passen bij jouw ambitie, budget en behoeften.

Wat gaat er gebeuren als ik de aanvraag heb verzonden?
Dan gaat we jou binnen twee werkdagen bellen om een telefonische afspraak te plannen tussen jou en Alexander of Bea. Alexander heeft als merkstrateeg de supervisie over de merktrajecten. Bea is eindverantwoordelijk voor alle creatie binnen Li Moon.
Ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn content marketing. Heeft zo’n advies voor mij dan wel nut?
Als professional heb je natuurlijk goed nagedacht over je contentstrategie en de contentcreatie die daaruit voortvloeit. Toch lees je op dit moment deze pagina. Dat vertelt ons dat je op zoek bent naar nieuwe inzichten om jouw business nieuwe impulsen te geven. Daar helpen wij je graag bij.
Ik heb al een reclamebureau. Is dat erg?
In de eerste plaats natuurlijk fijn dat je zo tevreden bent. Toch denken we dat de kans groot is dat we samen tot nieuwe inzichten komen. Die kun je dan nog altijd bij jouw reclamebureau neerleggen. Je bepaalt altijd zelf met wie je samenwerkt. No strings attached.
Welke informatie hebben jullie van mij nodig?
Om je goed te kunnen adviseren, vragen we ongeveer een half uur van je tijd. Dat gesprek kan telefonisch. In dat half uur vragen we je het hemd van je lijf. Hoe zit het met de groeiambitie van je bedrijf en de ontwikkelingen in jouw markt? Hoe kijk jij als ondernemer naar je bedrijf en merk. Wat is op dit moment je contentstrategie en de plek daarvan in je marketingmix. Via welke media communiceer je en op welke manier vindt nu de creatie van je content plaats? Wat zijn je doelstellingen en in hoeverre heb je die tot nu toe bereikt. Hoe transparanter je in dat gesprek bent, hoe relevanter ons advies voor je zal zijn. De informatie die je geeft, delen we uiteraard niet met derden. Hier lees je hoe we met je privacy en dataopslag omgaan.
Ik heb de rapportage van het Content Advies ontvangen. Zit ik nou aan jullie vast?
Nee, het advies is geheel vrijblijvend. In de eerste plaats horen we natuurlijk graag wat je er aan gehad hebt. En hoe je denkt over een traject waarin we onze gezamenlijke analyse handen en voeten kunnen gaan geven. Want daar helpen we je natuurlijk graag mee. En wanneer je daar toch geen behoefte aan hebt? Voor ons was het waarschijnlijk ook een leerzame ervaring. Onze dank daarvoor!

Waarom je bij Li Moon aan het juiste adres bent

De keuze voor een bureau maak je op basis van feiten en resultaten. Bij Li Moon doen we niets liever dan jouw merkverhaal vertellen. Dat plezier merk je als je met ons samenwerkt en zie je terug in het resultaat.


Van strategie tot productie: je hele content marketing onder één dak


Je werkt direct samen met onze content creators


Van magazines tot videocontent. Alles komt uit onze eigen studio


Wij denken continu met je mee

Bea-IMG_6376

Direct je Gratis Content Advies aanvragen

Waardevol advies van onze content creators. Helemaal gratis!


* Benodigde velden

DEZE MERKEN GINGEN JE VOOR

ANDERE KLANTEN OVER LI MOON

Arjan

“Jullie zijn enorm creatief, reageren snel, werken met duidelijke deadlines, zijn goed op de hoogte van huisstijl en zijn gewoon enorme lieve, gezellige mensen om mee samen te werken.”

Laura Heijmann
Marketing Operations Manager / Dienst Cabine
Transavia

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003