BLOG
EVEN VOORSTELLEN: Bionda van den ouden
Li Moon heeft een team van specialisten verzameld die dag in dag uit voor jou en je bedrijf klaar staan. Maar wie zijn deze mensen eigenlijk? Tijd om ze uit de schaduw te halen en aan je voor te stellen. Vandaag aan de beurt: vormgever Bionda!
GRAAG STELLEN WE BIONDA VAN DEN OUDEN AAN JE VOOR
Bionda is onze gloednieuwe grafisch vormgever. Ze is een kei in het opzetten van huisstijlen en weet elk idee om te zetten naar een visueel pareltje. Extra leuk, het grafisch vormgeven heeft ze zichzelf aangeleerd!
BIONDA! WAT KUN JE ONS OVER JEZELF VERTELLEN?
”Mijn naam is Bionda. Afkomstig uit een dorpje vlakbij Rotterdam en sinds een aantal jaar woonachtig in het mooie Haarlem. Naast dat ik mijn creativiteit uit in mijn werk, ben ik ook gek op schilderen en fotograferen. Daarnaast ben ik voor een goede serie of film ook altijd te porren.’’
Hoe ben jij bij Li Moon terecht gekomen?
“Ik kwam de vacature tegen op de website van Li Moon en heb direct gesolliciteerd. Niet alleen de functie sprak me enorm aan, maar ook de mensen. Het zag eruit als een leuke groep mensen waar ik zeker tussen zou passen. Daar bleek Li Moon gelukkig ook zo over te denken.’’
JE BENT VORMGEVER BIJ LI MOON, WAT HOUDT DAT PRECIES IN?
”Als grafisch vormgever bij Li Moon ben ik bezig met het bedenken en uitwerken van huisstijlen. Hierbij vormt het merklichaam de basis en is het mijn taak om dit uit te werken in een volledige huisstijl. Denk hierbij aan het ontwerpen van een logo, het kiezen van kleuren en lettertypen en het kiezen van passend beeldmateriaal.”
VOOR WELKE KLANTEN BEN JE MOMENTEEL BEZIG BIJ LI MOON?
“Tot nu toe ben ik vooral bezig geweest met de huisstijlen van Thalassa en Stracke Vastgoed. Beide verschillende bedrijven met een hele andere doelgroep. Het werken voor verschillende klanten spreekt me erg aan.”
WAT VIND JIJ HET LEUKSTE AAN HET WERKEN BIJ LI MOON?
”Wat mij het meest aanspreekt is de diversiteit van mijn werkzaamheden. De klanten komen doorgaans uit hele andere branches en dit vraagt elke keer om een andere aanpak.”
WAT ZOU JE GRAAG WILLEN BEREIKEN BIJ LI MOON?
”Ik ambieer niet een bepaalde functie, maar ik vind het belangrijk om mijn kennis te vergroten door samen te werken met mijn collega’s. Het lijkt me erg fijn als je zo op elkaar ingespeeld bent dat je samen keer op keer een goed product weet op te leveren.”
Wat doe je het liefst buiten je werk om?
”Buiten werk ben ik stiekem een echte gamer. Niet alleen online games, maar ook bordspelletjes doe ik graag. Het is zelfs mijn droom ooit een bordspel te ontwerpen, dat lijkt me zo gaaf.’’
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.
DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?
VRAAG HET LI MOON!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met ons voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
Hoe speel je in op een customer journey?
Met de customer journey heb je inzicht in de ‘reis’ die de klant aflegt bij het kopen van een dienst of product. Lees er hier meer over.
5 Onmisbare bronnen voor iedere marketeer
Speciaal voor elke marketeer hebben wij onze 5 beste bronnen voor je op een rijtje gezet.
Wat is je merkidentiteit en wat houdt het in?
Wil jij je onderscheiden van de concurrentie? Zorg dan dat je een sterke merkidentiteit hebt. Hier lees je wat dit inhoudt.
Zo herken je het verschil
De termen logo, huisstijl en merkidentiteit worden regelmatig door elkaar gehaald, maar hoe houd je ze dan uit elkaar?
Vertelmiddel
Marketing automation
Haal optimaal rendement uit je leads
E-commerce
8 voorwaarden om je platform te laten slagen
Storytelling
Deel de verhalen rond je merk
Contentabonnement
Een jaar verzekerd van goede content
MEER WETEN OVER ONS WERK?
Zo werd Koorbiënnale The Big Sing
Wil je werken met bevlogen merkmakers? Li Moon helpt met strategie, herpositionering, vormgeving, content en online