BLOG
EVEN VOORSTELLEN: Audrey blankers
Li Moon heeft een team van specialisten verzameld die dag in dag uit voor jou en je bedrijf klaar staan. Maar wie zijn deze mensen eigenlijk? Tijd om ze uit de schaduw te halen en aan je voor te stellen. Vandaag aan de beurt: kwaliteitsmanager Audrey!
Graag stellen we Audrey Blankers aan je voor
Alweer ruim een jaar werkt Audrey bij Li Moon als kwaliteitsmanager en inmiddels kunnen we absoluut niet meer zonder haar. Onze onmisbare spin in het web, die ervoor zorgt dat alles zowel intern als extern op rolletjes loopt.
Hi Audrey! Wat kun je ons over jezelf vertellen?
“Mijn vrienden noemen mij Au. Ik houd wel van kort en krachtig. Niet lullen, maar poetsen. Vallen, en weer opstaan. Ik denk dat deze mentaliteit komt door mijn topsport verleden.”
“Ik ben meerdere jaren Nederlands kampioen Synchroonzwemmen geweest en heb deelgenomen aan diverse internationale wedstrijden. Hiervoor moest je een portie doorzettingsvermogen hebben en goed in teamverband kunnen werken. Dit komt goed van pas bij Li Moon!”
Hoe ben jij bij Li Moon terecht gekomen?
“Voordat ik bij Li Moon aan de slag ging, werkte ik bij een mediabureau in Amsterdam. Eerst als TV en Radio Consultant en later als Online Campagne Manager. In die jaren heb ik veel geleerd over media en wilde ik meer te weten komen over de andere kant van media, namelijk het creatieve stuk dat bij reclamebureaus ligt.”
“Ook was ik altijd bezig met het zoeken naar verbeteringen en het processen optimaliseren, en zocht daarom een functie waarbij hier nog meer de focus op lag. Dit vond ik na een online zoektocht bij Li Moon, als Kwaliteitsmanager.”
Je bent kwaliteitsmanager bij Li Moon, wat houdt dat precies in?
“De rol van kwaliteitsmanager bij Li Moon is erg breed. Ik ben verantwoordelijk voor alle stappen in het proces, van offertes tot het managen van de projecten, evaluaties en facturatie. Ik ben het centrale aanspreekpunt en altijd nauw in contact met de studio, klanten en andere externe partijen.”
“Daarnaast houd ik alle data, zoals uren en kosten, goed in de gaten via diverse dashboards. En zoals eerder genoemd, houd ik mij ook bezig met het optimaliseren van processen om zo nog beter, sneller en prettiger te kunnen werken en Li Moon naar een hoger niveau te tillen.”
Wat is jouw specialiteit?
“Mijn specialiteit is denk ik verschillende balletjes hooghouden en snel schakelen. Bij Li Moon is geen dag hetzelfde, dus je moet altijd scherp zijn.”
Wat vind jij het leukste om te doen bij Li Moon?
“Eigenlijk kan ik niet iets opnoemen wat ik niet leuk vind aan mijn werk, maar het leukst vind ik het om met mensen te werken. Ik moest daarom erg wennen dat we in verband met de coronapandemie allemaal thuis moesten werken.”
“Om het teamgevoel vast te houden hebben we iedere ochtend, middag en einde dag een online samenkomst via Hangouts. Zo blijft iedereen in contact met elkaar over werk, maar er wordt ook genoeg over niet-werkgerelateerde dingen gekletst en gegeind.”
Wat zou je graag willen bereiken bij Li Moon?
“Ik vind het belangrijk dat alle teamleden van Li Moon fijn kunnen werken en hierdoor goed werk opleveren, binnen de afgesproken tijd die hiervoor staat. Want kwalitatief werk in combinatie met goede communicatie – met een niet al te lange doorlooptijd – zorgt voor een tevreden klant. En dat willen we continu blijven zien!”
Wat doe je het liefst buiten je werk om?
“Mij maak je heel blij met lekker eten en goede wijn. Het liefst in een gezellig restaurant met mijn vriend, familie of vrienden. Ook kijk ik er weer naar uit om op vakantie te kunnen naar mooie landen, waar allemaal nieuwe dingen te ontdekken zijn. Helaas laat dit nog even op zich wachten, maar ik word ook gelukkig van een lange wandeling in het bos of op het strand.”
GESCHREVEN DOOR: ALEXANDER NIJEBOER Strateeg Alexander Nijeboer is van vele markten thuis, maar met als grootste gave zijn visie op online-zaken en content- en marketingstrategieën. |
Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.
DE BESTE STRATEGIE VOOR JOUW MERK?
VRAAG HET LI MOON!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de diensten die we kunnen leveren? Maak een afspraak met ons voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!
Hoe speel je in op een customer journey?
Met de customer journey heb je inzicht in de ‘reis’ die de klant aflegt bij het kopen van een dienst of product. Lees er hier meer over.
5 Onmisbare bronnen voor iedere marketeer
Speciaal voor elke marketeer hebben wij onze 5 beste bronnen voor je op een rijtje gezet.
Wat is je merkidentiteit en wat houdt het in?
Wil jij je onderscheiden van de concurrentie? Zorg dan dat je een sterke merkidentiteit hebt. Hier lees je wat dit inhoudt.
Zo herken je het verschil
De termen logo, huisstijl en merkidentiteit worden regelmatig door elkaar gehaald, maar hoe houd je ze dan uit elkaar?
Vertelmiddel
Marketing automation
Haal optimaal rendement uit je leads
E-commerce
8 voorwaarden om je platform te laten slagen
Storytelling
Deel de verhalen rond je merk
Contentabonnement
Een jaar verzekerd van goede content
MEER WETEN OVER ONS WERK?
Zo werd Koorbiënnale The Big Sing
Wil je werken met bevlogen merkmakers? Li Moon helpt met strategie, herpositionering, vormgeving, content en online