CORPORATE WEBSITE
CORPORATE WEBSITE

Wil je een website die bijdraagt aan je merkidentiteit en je omzet, dan zijn een breed scala aan specialismen nodig. Li Moon Online heeft de specialisten in huis op je corporate website op alle niveaus uit te werken. Zo staan onze online marketeers, ontwerpers, bouwers en contentspecialisten voor je klaar.

Leads genereren met corporate website, online marketing en contentabonnement

Blozo is een metaalbedrijf dat het net even anders doet. Het vakmanschap van de mensen staat er centraal en niet de machines. Dat willen we bij Li Moon Online ook op de website laten zien. Daarnaast moet ontwerp en uitvoering garant staan voor een groei van het aantal inkomende leads.

Modern vakmanschap

De hi-tech metaalindustrie van vandaag is modern vakmanschap. Eerst werkten we de bedrijfsidentiteit uit volgens ons eigen merkmethode de Li Moon Merklichaam. Die bedrijfsidentiteit werkten we uit in een corporate website waar we de verhalen van Blozo en hun medewerkers vertellen. De corporate website wordt ondersteund met online marketing.

Contentabonnement

Blozo heeft een contentabonnement afgesloten zodat het bedrijf een jaar lang verzekerd is van regelmatige uploads aan verse, inhoudelijke content. Met links naar de belangrijkste social mediakanalen en nieuwsbrief uiteraard. Zo zorgt Blozo ervoor dat de website frequent wordt gevoed met nieuwe informatie – essentieel voor de vindbaarheid.

De persoonlijkheid van een industrie

In de content staat de doorslaggevende rol van de medewerkers in het productieproces centraal in tekst en video. De portretten van de medewerkers maken de industriële onderneming persoonlijk en geven Blozo als metaalbedrijf een krachtige persoonlijkheid. De kwaliteit van een bedrijf is een optelsom van de kwaliteiten van de medewerkers en de wijze waarop zij hun projecten organiseren.

Unieke verhalen

Minstens net zo belangrijk als de verhalen die een bedrijf over zichzelf vertelt is de toon waarop deze worden verteld. Details matter. We portretteerden de medewerkers in korte documentaires en lieten onze storyteller Rim Voorhaar op de mannen en vrouwen van Blozo los. Het leverde unieke verhalen als bouwstenen voor de identiteit van Blozo op.

Durf uniek te zijn

Blozo maakt metalen kwaliteitsproducten en investeert in mensen en machines om die halffabrikaten voor opdrachtgevers te kunnen maken. Dat wilden we laten zien met een doel: de nieuwe corporate website moet Blozo sales leads gaan opleveren waarmee ze verder kunnen groeien. Hoe ben je onderscheidend in een markt waar alle bedrijven op elkaar lijken? Dat raakt aan de core van ondernemerschap: durf af te wijken van de norm en accenten te leggen die andere bedrijven niet leggen. En als je die accenten hebt gelegd, vertel dat verhaal dan ook. Unieke content maakt je bedrijf uniek.

Meer informatie? Mail Renee!
Op zoek naar een maatwerkoplossing voor jouw communicatievraagstuk? Maak een afspraak met Renee voor een vrijblijvend voorstel. Vul je het antwoordformulier in dan nemen we binnen een werkdag contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

Tady