Advertorial CoolSculpting | Li Moon
cases-icon

content

ADVERTORIALS

Advertorials zijn een effectieve vorm van contentmarketing, mits ze voor de lezer relevant zijn en voldoende informatie bevatten. Li Moon Content helpt bedrijven en instellingen bij het ontwikkelen van relevante contentstrategieën en -producten.

ADVER­TORIALS ZIJN UITERST EFFECTIEF, MITS RELEVANT

Effectieve advertorials zijn gebaseerd op geloofwaardige content en niet op reclame. Alleen betrouwbare boodschappen waar je als ontvanger echt iets mee kan, blijven hangen. Deel relevante informatie en help zo klanten met hun aankoopbeslissing.

EEN GELOOFWAARDIGE EN BETROUWBARE BOODSCHAP

Het is nog een hele kunst om je verhaal over je bedrijf, product, dienst of evenement goed voor de bühne te brengen. De hoeveelheid bronnen aan informatie is enorm. We worden in het dagelijks leven bijna overspoeld met berichten en boodschappen. De een schreeuwt nog harder dan de ander. Zonder gehoor te vinden. Logisch. Zodra er teveel reclamesaus over het bericht wordt gekieperd, sla je al snel de plank mis. De kans van slagen is het grootste als je boodschap geloofwaardig en betrouwbaar is.

Maar hoe houd je je advertorials zo geloofwaardig en betrouwbaar mogelijk? Door het te schrijven vanuit een interessant perspectief voor de ontvanger. Het moet een verhaal zijn waar je doelgroep op zit te wachten. What’s in it for them? Een populaire manier om commerciële boodschappen te voorzien van een geloofwaardig verhaal is met behulp van storytelling.

VERTEL JE VERHAAL: EERLIJK EN ECHT

Bij advertorials is het van belang om een eerlijk verhaal te vertellen. Je spreekt de klant aan op zijn of haar informatiebehoefte. Die probeer je zo goed mogelijk te beantwoorden. Zo creëer je een relatie tussen jou en de klant.

ZELF DOEN OF OVER­LATEN AAN EEN SPECIALIST?

Wil je advertorials inzetten? Advertorials zijn vaak onderdeel van een contentmarketingstrategie waar meerdere contentvormen samen jouw boodschap vertellen. De juiste strategie achter je advertorials kun je natuurlijk zelf bepalen, maar vaak ontbreekt het bedrijven en organisaties aan tijd en kennis om dit effectief te doen. Onze specialisten helpen je graag met de juiste strategie en een contentabonnement. Dat is een zorg minder.

Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak voor jouw merk of bedrijf is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met je marketingdoelstelling!

GEEF JE MERK EEN BOOST

Met ons gratis merkadvies

Wij zijn Li Moon
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003.

ONZE FILOSOFIE

lisly-thumb-3

ZOEK JE EEN CREATIEVE OPLOSSING?

MAIL BEA!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak met Bea voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023-5343430. Tot snel!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vertelmiddel

Contentabonnement-renee-evy

Contentabonnement

Een jaar verzekerd van goede content

storytelling

Storytelling

Deel de verhalen rond je merk

contentmarketing & copywriting | Li Moon

Contentmarketing

De kunst van het verkopen

transavia-shop

Magazines & Folders

In dialoog met je lezer

KENNIS OM TE DELEN

TROTS OP ONZE MERKEN

MEER WETEN OVER ONS WERK?

Merkstrategie Wildlands

Merkstrategie Wildlands

Wildlands is een avontuur. Hoe vertel je dat avontuur als merk het beste?

Shopping magazine Hudson’s Bay

Shopping magazine Hudson’s Bay

Folder is ook in online-tijdperk saleskanon

Blozo

Blozo

Hi-tech-bedrijf met een menselijk gezicht

Deel deze pagina

limoon-logo
Hendrik Figeeweg 1H
2031 BJ Haarlem
Merkmakers met hoofd en hart. Sinds 2003
Merkmakers met hoofd en hart.
Sinds 2003