Folders
CONTENT
RECLAMEFOLDERS

Reclamefolders zijn nog steeds een omzet-booster van formaat. Li Moon ontwikkelt krachtige concepten voor retailers. Sinds 2003 hebben we folderconcepten ontwikkeld voor veel grote retailers: van HEMA, Dirk van den Broek tot Op=Op Voordeelshop, KwikFit en DirckIII.

Home Alle cases Merklichaam Contact

FOLDER MAKEN? GEEF JE OMZET EEN BOOST MET RECLAMEFOLDERS  

 Waarom nog een folder maken? Reclamefolders zijn nog steeds het meest effectieve en efficiënte massamedium in reclameland. Zelfs onder jongeren zijn reclamefolders populair.

De waardering voor reclamefolders blijft onverminderd hoog, ondanks de sterke opkomst van online marketing de afgelopen jaren. De NOM Folder Monitor meldt dat meer dan de helft van de Nederlanders (53 procent) de folder zou missen als deze niet meer zou bestaan.

RECLAME­FOLDERS OOK LEADING ONDER JONGEREN

De reclamefolder van retailers is de favoriet van consumenten, zo blijkt uit het onderzoek van Cross Channel Retail van ABN AMRO. Uit dat onderzoek blijkt bovendien dat de folder zelfs ook onder jongeren leading is.

In het onderzoek Cross Channel Retail schetst ABN AMRO de toekomst van reclamefolders. ‘Offline zoeken doen mensen thuis of in de winkels, maar dan wel met behulp van gedrukte media van diezelfde winkels.’ Reclamefolders zijn hierbij het belangrijkste massamedium. Radio en televisie vallen volgens ABN AMRO terug.

FOLDER MAKEN IS SPECIALISME

Reclamefolders blijven dus belangrijk en wij, als retailreclamebureau, maken ze nog graag. De retailstudio vormt het hart van ons bedrijf. Sinds 2003 hebben we folderconcepten ontwikkeld voor veel grote retailers. Zo maakten wij folders voor Hema, Dirk van den Broek, Op=Op Voordeelshop, KwikFit en DirckIII. Reclamefolders zijn nog steeds van grote waarde en bovendien goed te combineren met e-mailmarketing, social media en online-folderacties.

CONVERSIE IS KONING

Wekelijks ontwikkelen de vormgevers in onze studio reclamefolders die een retailmerk versterken. Dat doen we met pakkende, op de huid van de doelgroep geschreven copy en een aantrekkelijke vormgeving (al dan niet in thematische opmaak) en met conversiekracht vormgegeven prijssignalen. Voor reclamefolders geldt: conversie is koning. Het resultaat van een goede folder is gelijk zichtbaar in je omzetresultaat.

Wil je weten wat wij voor jouw merk of bedrijf kunnen betekenen? Vertel ons je marketingdoelstelling en wij vertellen je graag wat volgens ons de beste aanpak is. Daarbij zoeken we uiteraard oplossingen die passen binnen jouw beschikbare budget. Je aanvraag verplicht je tot niets. Kom maar op met die marketingdoelstelling!

Geef je merk een boost
Met ons branding advies
Geef je merk een boost

Zoek je een creatieve oplossing?

Mail ons!
Op zoek naar een creatieve oplossing voor jouw communicatievraagstuk? Wil je informatie over de middelen die we voor je kunnen inzetten? Maak een afspraak voor een vrijblijvend voorstel. Vul het antwoordformulier in dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op. Liever bellen? 023 534 34 30. Tot snel!

Meer weten over ons werk?

Alle cases

Vertelmiddel

Alle diensten

Li Moon deelt

Blog archief